Toon posts:

Troubleshooting en hulp bij Win XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb maar twee vraagjes:

- Hoe zet ik bij Win XP een oude (goed werkende) configuratie terug als de computer is gecrashed?
- Mijn Trust camera werkt niet onder XP, het is een Familyc@m Flash, hoe kan ik deze onder USB laten werken?

Bij voorbaat dank

_/-\o_

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

A:
Lullig antwoord maar dat staat in de help van XP.

B:
Inpluggen en het moet werken, anders evt. drivers installeren. De mijne werkt ook namelijk. Wel daarna even de software installeren die erbij zat.

ARME AOW’er

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:40

Viking Kvinne

πŸ³οΈβ€πŸŒˆπŸ‡³πŸ‡΄πŸ³οΈβ€βš§οΈ

In safe mode :ga naar system restore Start>Progfiles>Accesoir>Systeemwerkset>Systeemherstel en kies een eerdere datum die vastligt en klik op ok . :O

❀️ πŸ‡³πŸ‡΄ α›—αš¨αš±α›αš²αš¨

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ha die hlp.

Lastig dat je problemen hebt, dat is nooit fijn. Echter, om jou te kunnen helpen met je problemen, zouden we graag wat meer informatie mbt je probleem zien.

Wat betreft je eerste vraag, kun je beter even in de Help van Windows gaan kijken. Daar staat het antwoord vast wel in ;) Zo niet, geef even aan waar je gezocht hebt, dan kunnen we verder kijken.

Wat betreft je tweede vraag, mis ik wat gegevens. Je hebt een webcam, die niet werkt. Wat werkt er niet precies? Tijdens welk onderdeel van de installatie gaat het mis? Wat voor foutmeldingen krijg je? Heb je andere drivers geprobeerd? Heb je al contact gehad met Trust, of eventueel op hun site gekeken voor meer info?
Allemaal vragen die mij zo even te binnen schieten, maar die eigenlijk in je topicstart beantwoord hadden kunnen worden.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023