Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
wil wel helpen, maar weet niet over welk level je het hebt. Welke naam, kijk bij de saved games, dan weet ik het wel.
Heb het namelijk gister uitgespeeld en vond dat er wel wat meer levels bij hadden gekunt
Heb het namelijk gister uitgespeeld en vond dat er wel wat meer levels bij hadden gekunt
Je moet de bunkers die bij je base staan volstoppen met ventjes en een 2e Warfactory eindje van je echte basis wegbouwen (Nuke gaat altijd op warfactory, dus zorg dat er een gap bij je eerste staat, 2e warfactory gewoon na elke nuke weer herbouwen, maar zolang duurt het niet voor je ze daar plat hebt, had daar zijn basis links overgenomen, en een Yuri Prime gebouwd, kan troepen over grote afstanden mindcontrollen, heel effectief
)
update:
Het level is Allied: Chrono Storm
En het is een hele kleine ruimte, en erg veel spinnen en attacks. Dus steeds mijn harvester stuk enzo...
Please help me:
Oja met Soviet ben ik nu bij Red Revolution
(moet Yuri doden in Kremlin)
Het level is Allied: Chrono Storm
En het is een hele kleine ruimte, en erg veel spinnen en attacks. Dus steeds mijn harvester stuk enzo...
Please help me:
(moet Yuri doden in Kremlin)
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Dus gewoon een warfactory buiten je basis bouwen en hijs zo gehaald. Muren bouwen voor de ingang en de bunkers bezetten met mannetjes dan hebbie die spinnen niet zo vaak meer binnen. Als die muren er staan dan kunnen die tanks je bunkers ook niet stuk maken 
En anders wil een prism tower nog wel eens wonderen doen
En dan rustig een army opbouwen, oja neem wel ff die jaknikkers in dan hebbie vast inkomen. Gewoon lekkere groep prism tanks en mirage tanks bouwen dan hebbie die hele zooi zo plat
En anders wil een prism tower nog wel eens wonderen doen
En dan rustig een army opbouwen, oja neem wel ff die jaknikkers in dan hebbie vast inkomen. Gewoon lekkere groep prism tanks en mirage tanks bouwen dan hebbie die hele zooi zo plat
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 17:57 schreef jpm.lensen het volgende:
(moet Yuri doden in Kremlin)[/quote]Ok, basis bouwen, veel gun turrets bouwen, drones en honden iets buiten je basis laten patrouilleren (scheelt echt.. geen massa-aanvallen van mannetjes meer
.
Bouw 4-6 kirovs, stuur ze naar links.. naar boven, naar rechts en bomben maar
.. Oh je niks aantrekken van luchtafweer... 2 kirovs zijn al meer dan genoeg om het Kremlin plat te leggen...
(moet Yuri doden in Kremlin)[/quote]Ok, basis bouwen, veel gun turrets bouwen, drones en honden iets buiten je basis laten patrouilleren (scheelt echt.. geen massa-aanvallen van mannetjes meer
Bouw 4-6 kirovs, stuur ze naar links.. naar boven, naar rechts en bomben maar
Bij Chrono Storm:
bouw 4 airports, met daarop 16 vliegtuigen. Schiet daarmee de IronCurtain & NuclearMissile kapot(ze zullen die niet opnieuw bouwen). Gooi een dikke muur om je basis heen tegen de Terror Drones, en bauw lekker wat Prism Tanks.
Suk6!
bouw 4 airports, met daarop 16 vliegtuigen. Schiet daarmee de IronCurtain & NuclearMissile kapot(ze zullen die niet opnieuw bouwen). Gooi een dikke muur om je basis heen tegen de Terror Drones, en bauw lekker wat Prism Tanks.
Suk6!
Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN
update:
dat van die bunkers werkt echt top
ik had ze niet gezien
Alleen ik begin maar weer opnieuw met de missie, kan dan vanaf het begin rekening met bepaalde dingen houden
Maar alvast heel erg bedankt
dat van die bunkers werkt echt top
ik had ze niet gezien
Alleen ik begin maar weer opnieuw met de missie, kan dan vanaf het begin rekening met bepaalde dingen houden
Maar alvast heel erg bedankt
die missie bij de sovjet, gewoon 2 z@plins naast de verhooging laten hangen waarlang iedere tank enz naar je basis loopt, dan sloop je alle mannetjes en beschadig je de tanks ect alvast
alleen wel ff oppassen voor die Kirovs in het laatste Allies level, had een gigantisch leger, maar vergat 1 warfactory (en mijn IVF's waren op...
)
Pagina: 1