DinoPK schreef op 10 February 2003 @ 23:29:
Hier mijn foto's (canon s40), sterk geresized (originelen zijn 4mpx) en een enkele crop / curves / levels. Jpeg quality is helaas maar 60 anders ben ik zo door mijn toegestane bandwith heen. Een enkele foto is niet van mij maar van mede GoT member DjMark (canon G2).

Alfa 147, blijft erg mooi

Echt een van de mooiste auto's van de show, de alfa brera.

Mjam, door de full tele een erg mooie foto.

De ranzig krachtige MG Xpower. Erg erg mooi.

Nog geen millimeter over aan de zijkanten, oftwel een perfecte snede. Hoe meer ik de murcielago zie, hoe mooier ik hem vind.

In het blauw is hij nog mooier (mijn persoonlijke mening dan heh), tip trouwens voor de fans van deze auto: Jeremy Clarckson's No Limits, hierin wordt echt met deze auto gesmeten.

Ook een meevallertje, de chrysler crossfire. Erg geinig die lijnen op de motorkap.

Iets donkerder dan de andere foto's die ik hiervan heb, maar daardoor net wat sfeervoller. Altijd mooi een f1, ik heb alleen de renault gemist, maar ja dat was toch een oud kreng.

Macro van een snel neusje

Een mooie auto, een erg mooie kont, maar vooral erg leuke uitlaatjes. Saillant detail, op de heenweg hebben we er hiervan 3 zien rijden.

De audi stand was mooi, maar veeels te druk. Gelukkig nog wel deze a8 kunnen fotograferen (waaaar was de rs4??)

Noseshot van een van de allersnelste auto's ter wereld, de Koenigsegg. 400km per uur toch? Viel goed op bij de concepts.

Voor mij de verassing van de rai, de Lotec Sirius. Heel erg onopvallend weggestopt op de stand van Carllson in de playstation hal. Voor sappige details zie de volgende foto.

Natuurlijk veel foto's gemaakt van deze beauty, maar dit slaat alles: Wat u hier ziet is goed voor 1200pk, een koppel van 1320 NM, 0-100 in 3.3 sec, 0-200 in 7.8 sec en een topsnelheid van dik 400 km per uur (en dit is de straatversie...). De allersnelste, allerduurste (1.5-1.8 miljoen euro, je hebt er bijna 2 enzo's voor), en een van de mooiste auto's op de rai. Vraag echt even of je de stand op mag om wat foto's te maken, het is echt de moeite waard.

Ik heb wat met raceauto's en dan kan natuurlijk de 2003 Peugeot wrc niet ontbreken. Erg rustig trouwens rond de wrc auto's.

Bentley of Rolls? Wat uiterlijke klasse betreft is er geen gelijke: De rolls wint makkelijk.

Een eigenaardig gekleurde foto, maar toch wel de moeite waard. Tis namelijk een stitch. Originele grote: 4913 x 1530