Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand meer over de volgende aanbieding van GSM-Stunter?

Toestel: 2 x Nokia 3310
Debitel Start / 24 Maanden
Kosten/mnd: € 4,75
Aansluitkosten: Gratis!
Bellen vanaf: € 0,12/min
Opmerking : cashdeal € 114,-
Verzendkosten: Gratis!

Is dit aantrekkelijk? Zo ja, waarom, zo nee, waarom niet?
Het is voor iemand die niet veel belt, maar wel een nieuw toestel wil.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:56

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Grappig... Hebben ze een overschot aan 3310's ofzo :-)

Maar je betaald dus wel gewoon 2 jaar lang 9,50/mnd... En je krijgt van hen 114 euro terug... 114/24=4,75/mnd en daardoor zou je dan netto 4,75/mnd betalen...

Wel aaridg... Toch weer 2 3310's... Verkoop er een en het kost je nog maar iets van 1,25/nmnd :-)

Verwijderd

Topicstarter
Kippenijzer schreef op 11 februari 2003 @ 10:19:
Grappig... Hebben ze een overschot aan 3310's ofzo :-)

Maar je betaald dus wel gewoon 2 jaar lang 9,50/mnd... En je krijgt van hen 114 euro terug... 114/24=4,75/mnd en daardoor zou je dan netto 4,75/mnd betalen...

Wel aaridg... Toch weer 2 3310's... Verkoop er een en het kost je nog maar iets van 1,25/nmnd :-)
Ok, dus je betaalt 4,75/mnd; wat krijg je daarvoor (behalve de 3310's)? Volgens mij geen belminuten, alleen de mogelijkheid om te bellen met vodafone vanaf 0,12 euro/minuut.

• Kippenijzer

Kippenijzer

Verwijderd schreef op 11 februari 2003 @ 10:23:
[...]

Ok, dus je betaalt 4,75/mnd; wat krijg je daarvoor (behalve de 3310's)? Volgens mij geen belminuten, alleen de mogelijkheid om te bellen met vodafone vanaf 0,12 euro/minuut.
Ligt het aan mij, of heb je weinig zin om na te denken? Als je gewoon effe de site van debitel (zal wel www.debitel.nl zijn) opend en daar de tarieven in informatie over het Debitel Start abo icm het Voidafone netwerk opzoekt ben je er toch...
Ik wilde mijn vorige post al aangeven dat dit ttoch een slot topic zal zijn, naar ik vrees, gezien je dit soort dingen met _NUL_ inspanning zelf kunt opzoeken...

[ Voor 8% gewijzigd door Kippenijzer op 11-02-2003 10:31 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jajajaja :X

Ik vroeg me alleen af of er niet een addertje onder het gras zat (aangezien ze 2 3310's erbij doen)...

• Kippenijzer

Kippenijzer

Nope, heb zelf GSMStunter acite gehad... Afgezien van het soms wat lang duren voor ze uitleveren en de slechte communicatie me ze, zeker als de Mobiele operator een aanvraag afkeurt, zijn ze prima en betrouwbaar... Denk gewoon dat ze van afgelopen acites nog een grote restpartij 3310's hebben liggen...

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-12-2025

SmartDoDo

Woeptiedoe

Op zich wel interessant deze actie. Hoe zit het met simlocks e.d.? Daar wordt ik net veel wijzer over op hun site.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ook ooit megedaan aan een GSM-Stunter actie.

Dat was de (beroemde) KPN 120 minuten actie. Was ik zeer tevreden over. Ik zocht nu voor een vriendin van me ook iets dergelijks, ze wil een nieuw toestel (het liefst 3310) en een goedkoop abbootje. Maar misschien is dat debitel toch niet echt iets voor haar omdat er geen gratis belminuten bijzitten. Wellicht dat GSM-Stunter of een andere site in maart met iets in die richting komen. GSM-Stunter had een paar weken geleden nog veel minder acties op de site staan (alleen een paar BEN-deals).

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Er staat me iets bij dat ze zonder SIMlock leveren.

Overigens doet GSmstunter idd wat ze beloven, maar het is wel jammer dat ze zo ongelooflijk traag zijn en de term 'communicatie richting de klant' niet kennen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Kijk, als ze nou idd zonder simlock zijn...wat overigens wel logisch zou zijn want je hebt gewoon een abo. Eventjes overleggen hierzo en anders eens een mailtje die kant op sturen.

Pa een mobiel met abo en SmartDoDo een reserve-foon. Beter nog, doorverkopen! :9

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-02 22:37
oeeps... beetje beter lezen eerst.. dit gaat nu heel ergens anders over... maar is wel veel aantrekkelijker :P :P

ik heb hier ook al een tijdje geleden een topic over gestart bij dezelfde actie bij belnu.nl, alleen kreeg toen niet veel reactie

Gratis 20x nokia 3310 bij vodafone Bussiness abbo

Ik heb ondertussen die ook al aangevraagd, maar ik heb geen bedrijf met 20 werknemers, en daar controleerd vodafone op, ze vragen om loonstrookjes enzo.

Nu heb ik maar 5 x 6510 bij belnu.nl besteld, die accepteren ze wel, ze willen dan alleen wel 150 euro borg per toestel hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Ralpy op 11-02-2003 12:09 ]

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-02 19:42
jeetje dat is wel heel goedkoop, dat komt dus neer op 57 euro per toestel en dan kan je de sim gewoon laten liggen en je eigen sim erin proppen (ik heb vorige week mn telefoon stukgegooid).

maar dan is de vraag, WAT moet je met 2 telefoons :(

edit: of moet je dan ook 2 abbo's nemen?

[ Voor 9% gewijzigd door Suffie op 11-02-2003 12:24 ]

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Suffie schreef op 11 February 2003 @ 12:23:
jeetje dat is wel heel goedkoop, dat komt dus neer op 57 euro per toestel en dan kan je de sim gewoon laten liggen en je eigen sim erin proppen (ik heb vorige week mn telefoon stukgegooid).

maar dan is de vraag, WAT moet je met 2 telefoons :(

edit: of moet je dan ook 2 abbo's nemen?
Of je bewaart de 2e als reserve voor het geval deze ook kapotvalt, of je verkoopt hem waardoor de uiteindelijke prijs nog lager wordt :)

• Suffie
dus als ik het goed begrijp (sorry ik ben niet echt goed thuis in de telefoonwereld,+ blond)

betaal je uiteindelijk 114 euro (=24*4,75) voor 2x nokia 3310(simlockvrij?) + een abbo wat je niet hoeft te gebruiken je hoeft er geen bedrijf voor te hebben?

(een vriendin van mij moet ook een nieuwe telefoon dus dat komt goed uit dan) dus dan hebben we allebei een nokia 3310 voor 57 euro per telefoon zonder verdere verplichtingen
(behalve dat je de abbo weer op tijd op moet zeggen)

klopt het samengevat?

edit: als het klopt dan bestel ik vandaag nog :)

[ Voor 5% gewijzigd door Suffie op 11-02-2003 12:39 ]

• SmartDoDo

SmartDoDo

Woeptiedoe

Wat je zegt klopt volgens mij wel. Je betaald per maand dus € 9,50. Je krijgt € 114,- terug dus effectief komt dat op € 4,50 per maand. Geen aansluitkosten etc. 2 telefoons waarvan ik aanneem dat het simlock vrij is. Ik zou dat even navragen dan voor de zekerheid, het kan bijna niet anders maar je weet het maar nooit.

Als je dan gaat bekijken wat een 3310 los kost dan is het gewoon lachen dus. Het zou kunnen zijn dat er bijvoorbeeld maar 1 adapter bij zit voor beide telefoons.

• Suffie
willen ze een kopie van je bankafschrift gewoon, OF willen ze een kopie van je bankafschrift waar je inkomsten(loon) van iedere maand opstaan?

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:25
Er hoeven geen bedragen op te staan (mag je zelfs witmaken).
Het gaat er alleen om dat je die rekening werkelijk hebt.

• Kippenijzer

Kippenijzer

Ik zag op de site van debitel dat je na 3mnd je abo kunt wijzigen tegen 25euro administratie kosten... Denk dat ze een wijziging naar een bundel wel kunnen waarderen en binnen die 3mnd willen wijzigen... Ik zou ze effe bellen om dat na te vragen, dan heeft je vriendin toch iets aan het abo...

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Dit is een vrij standaard aanbod. Komt vaak voor, en als je de andere gsmstunter topics doorleest; zie je dat ze meestal wel leveren wat ze beloven.
(Ookal kan het soms wat langer duren :+ )
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.