Toon posts:

[LOGO] Ik zoek idee'en voor een logo.

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik start binnenkort een 'dochter'-bedrijf en een naam is al wel bedacht alleen ik kom maar niet op goeie idee'en voor een logo.

Het moet dus een makkelijk toch gedetaileerde logo worden, simpel maar toch doeltreffend je kent het wel.

Ik ga niet heel mijn bedrijf'snaam hier neer pleuren(en ook geen URL) gezien ik nog de domeinen moet registeren en het is me al een keer eerder gebeurt dat toen ik het zie op een forum de volgende dag de domein-namen al geregistreerd waren.

Maar goed, de bedrijfsnaam valt grotendeels te verhalen op het woordje Switch.

Iemand die soms idee'en heeft?

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Wat is dan je vraag :? Je wil geen naam noemen :? Kijk in de Gouden Gids eens onder P & R :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik denk "schakel", mischien aantal van die schakels (leuke fotosoep tuts heb je ervoor :P)
ik denk "wissel", een spoorwegwissel erin verwerken (lijkt me nie al te moeilijk).
ik denk "hendel", ja daar weet ik nix op :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Eskimootje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:59
http://keen.dynu.com/switch.png alleen als idee, ik ben zo laat op de avond niet echt best in tekenen dus het ziet er een beetje :r uit.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 22:11

Jaymz

Keep on moving !

Dus jij verwacht dat wij op basis van feitelijk geen gegevens met een logo moeten komen terwijl het de bedoeling is dat je daar voordat je @ GoT komt meer efford insteekt dan wat je hier laat zien ?

You're wrong :)

Dit topic is gesloten.