Na 3 jaar met mijn oude PC gewerkt te hebben ben ik nu de laatste 2 weken bezig met het uitpluizen van sites voor een nieuwe. Nu kwam ik bij de Shuttle SN41G2 uit omdat ik toch niks uitbreid (alles zit er al op) en ik het ontwerp
vind.
Het enige wat ik met me PC doe is internetten, films kijken, DVD -> DivX en af en voor mijn werk Databases proggen. Ik heb van Microsoft een "cadeautje" gehad (na een langdradige discussie, ze gaven me gelijk
) "Windows XP Pro" en "Office XP Pro"; dit is eigenlijk ook de enige reden dat ik weer een PC koop en het niet bij alleen me Mac houd 
Nu zit ik alleen met de volgende vragen: (heb al search gedaan, kan niet echt iets vinden).
· Kan ik als ik 2 monitoren gebruik op de ingebouwde aansluiting los daarvan of gedeeld ook nog de TV Out gebruiken (tegelijk) ?
· Hoe is de kwaliteit van de TV Out; iemand al een review gelezen / tegengekomen?
· Hoe zit dat nu met die AMD XP processoren (2200+ = niet zoveel Mhz enzo)
· Wat voor voordeel heb ik bij DDR 400 geheugen t.o.v. DDR 333 geheugen (aangaande dat ik een 333Mhz processor neem)
· Is het wat om die Barton zoals op de FP staat beschreven erin te zetten?
· Iemand deze machine al op ze bureau staan en ervaring ermee heeft
· Er staat "Optional Wireless Lan" op de site maar kan hier niks over terugvinden
· Maakt ie nu ECHT zoveel lawaai als ik overal lees of valt het wel mee / is het aan te passen met of zonder de soldeerbout?
Verder: Kan ik er een DVD bakker in zetten? Ik wil die allesbakker van Sony kopen voor me backups enzo, maar kan die het hebben ivm maar 200 watt voeding en warmte?
Het enige wat ik met me PC doe is internetten, films kijken, DVD -> DivX en af en voor mijn werk Databases proggen. Ik heb van Microsoft een "cadeautje" gehad (na een langdradige discussie, ze gaven me gelijk
Nu zit ik alleen met de volgende vragen: (heb al search gedaan, kan niet echt iets vinden).
· Kan ik als ik 2 monitoren gebruik op de ingebouwde aansluiting los daarvan of gedeeld ook nog de TV Out gebruiken (tegelijk) ?
· Hoe is de kwaliteit van de TV Out; iemand al een review gelezen / tegengekomen?
· Hoe zit dat nu met die AMD XP processoren (2200+ = niet zoveel Mhz enzo)
· Wat voor voordeel heb ik bij DDR 400 geheugen t.o.v. DDR 333 geheugen (aangaande dat ik een 333Mhz processor neem)
· Is het wat om die Barton zoals op de FP staat beschreven erin te zetten?
· Iemand deze machine al op ze bureau staan en ervaring ermee heeft
· Er staat "Optional Wireless Lan" op de site maar kan hier niks over terugvinden
· Maakt ie nu ECHT zoveel lawaai als ik overal lees of valt het wel mee / is het aan te passen met of zonder de soldeerbout?
Verder: Kan ik er een DVD bakker in zetten? Ik wil die allesbakker van Sony kopen voor me backups enzo, maar kan die het hebben ivm maar 200 watt voeding en warmte?
[ Voor 5% gewijzigd door Uberprutser op 10-02-2003 23:51 . Reden: Aanpassingen, paar vraagjes weg... ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.