KLACHT: wat is dit voor onzin?

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-03-2024

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
Wat is dit voor onzin, niet echt gebruikersvriendelijk ineens zomaar deze mail uit het niets........ zo houd je natuurlijk geen gebruikers meer over

mail verwijderd, die zijn nl nogal persoonlijk en tenzij je expliciet toestemming hebt, worden die niet zomaar geplaatst ivm privacy

[ Voor 87% gewijzigd door LuNaTiC op 10-02-2003 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Right, ga even persoonlijke mails quoten. Zou je hier niet met de betreffende persoon uitkomen?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
1 het is in strijd met de policy om mails te plaatsen (privacy)
2 er zijn regels om hier te mogen posten, als je je daar niet aan houd kun je een sturend mailtje krijgen.
3 bevallen de regels je hier niet? dan zijn er 3 oplossingen
a je opent een topic in LA waarin je een specifieke regel ter discussie stelt
b je verdwijnt
c je legt je er bij neer

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik heb even je post geedit, aangezien ik nergens uit opmaak dat je even aan Oscar hebt gevraagd of je persoonlijke mailtjes hier mag plaatsen; Verder wil ik best een discussie aangaan, ware het niet dat ik meteen al op voorhand een kriebelig gevoel krijg als ik je sig zie, en daarna op je naam druk...

IK vind het helemaal niet erg als mensen veel vragen stellen, mits ze aan een aantal voorwaarden voldoen. Maar een mailtje was alleen maar sturend als tip bedoeld...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
ik heb hier nooit als regel gezien dat je minimaal zoveel posts moet doen om anderen te helpen, om het zo maar te zeggen..... en mocht die regel er echt zijn, dan slaat dat toch nergens op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, met zo'n signature moet je deze discussie gaan beginnen |:(

goh zo snel heb ik mijn posts nog nooit overbodig zien worden :o

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Trax_Digitizer schreef op 10 February 2003 @ 23:54:
ik heb hier nooit als regel gezien dat je minimaal zoveel posts moet doen om anderen te helpen, om het zo maar te zeggen..... en mocht die regel er echt zijn, dan slaat dat toch nergens op

Lees even mijn post hierboven.

Ik kan er niet echt heel veel moeite hebben als je dit forum gebruikt voor je problemen, zolang je vraag (je startpost dus) voldoet aan de 'eisen' die we stellen om het forum een beetje leuk en interessant te houden. Kwalitatief goede vragen zijn niet zo erg, het is ook alleen maar een verrijking voor GoT, als er een goede discussie uit volgt denk ik.

Het mailtje naar jou was meer om duidelijk te maken dat GoT niet alleen een vraagbak is, maar ook een community waar vele mensen bijeenkomen om met elkaar te discussieren, het is dus meer een stimulans om daar aan deel te nemen :)

Je moet niet meteen van het negatieve uitgaan, zo was het iig niet bedoeld.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als tweakers.net zo suckt, dan blijf je toch lekker weg? Je hoeft hier echt niet verplicht te komen hoor.
Het is hier simpelweg geven en nemen, het is geen helpdesk, als je het forum wel zo gebruikt doe je iets fout en kun je een sturend mailtje verwachten. Als je er dan zo idioot op reageert is dit, of uberhaupt een forum misschien toch niets voor jou.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 23:57 . Reden: iets netter gezegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Je verwacht van andere mensen dat zij je vragen beantwoorden. T.net verwacht van vragenstellers dat ze meedenken met de vragen van anderen.
Het is zeg maar een "geven en nemen" policy. Er is geen echt quotum, maar als het opvalt kun je een mailtje krijgen.... wat is daar mis mee dan? Mag jij als gebruiker van dit forum niet gewezen worden op de eisen die dit forum stelt?
Dab denk je toch echt verkeerd. Dit is een gratis dienst.... Maar de maker bepaald hoe het hier toegaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59
Welja, post het in LA. Een handige en effectieve manier om je problemen op te lossen.

Nu is er dus alleen niks meer te zien van wat er in het mailtje stond, om begrijpelijke redenen.

Kun je kort samenvatten wat precies je klacht is (zonder dat mailtje te quoten - als het namelijk alleen om de inhoud van een bepaald mailtje gaat en niet over een algemeen probleem dan kun je dat veel beter gewoon met die persoon afhandelen) en waarom een topic in LA om daarover te discussieren op zijn plaats is?

[ Voor 21% gewijzigd door Wilke op 11-02-2003 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
snap niet dat het opvalt, heb vaak genoeg nuttige discussies gevoerd hier.... en dan ineens....... mijn broek zakte ervan af... maar goed.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trax_Digitizer schreef op 11 February 2003 @ 00:01:
snap niet dat het opvalt, heb vaak genoeg nuttige discussies gevoerd hier.... en dan ineens....... mijn broek zakte ervan af... maar goed.......

Even tussendoor, klik eens op je naam, dan valt het in 1 oogopslag op hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
Het feit dat ik topic starter ben wil niet per definitie zeggen dat ik geen andere mensen help of dat ik niet discussieer. Door een topic te openen nodig ik ook anderen uit om hier zijn/haar bevindingen op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk gevonden, maar als je het overzichtje even doorkijkt, dan zie je dat je gewoon steeds vragen stelt; 'hoe doe ik dit', 'heb dit probleem, hoe los ik dat op', etc. Dat is helpdeskgedrag en dat is gewoon niet gewenst, zo werkt een forum als dit gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
ik doe nu eenmaal veel en kom veel tegen wat ik met anderen wil delen. Het is gewoon makkelijk omdat hier zoveel mensen komen...... maar dan ineens dat mailtje...... damn
Ook zitten er posts in waar nooit iemand op heeft gereplied.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
Maar goed ik denk dat het weinig nut heeft om hier de database nog meer mee te verzadigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59
Trax_Digitizer schreef op 11 February 2003 @ 00:09:
[..]Het is gewoon makkelijk omdat hier zoveel mensen komen......[..]

Precies, "het is gewoon makkelijk" als in "waarom eerst zelf zoeken/proberen, dit is wel makkelijk dus ach ja..daar heb je dan een forum voor he!", en dat is dus wat we helpdeskgedrag noemen, en waar veel mensen best wel een hekel aan hebben (moet ik uitleggen waarom btw.?) Zoek eerst zelf, probeer het zelf, en vraag dan als het niet lukt, met daarbij vermeldt wat je al hebt geprobeerd.

P.S. edit-knop Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif al ontdekt?

[ Voor 3% gewijzigd door Wilke op 11-02-2003 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trax_Digitizer

Trax_Digitizer

are we there yet?

Topicstarter
wat is dat nou weer voor flame gedrag, ik denk dat ik de search hier vaker heb gebruikt, dan de gemiddelde gebruiker hier....... of kun je dat niet zien in je stats? >:)
EN een edit speciaal voor jouw

[ Voor 11% gewijzigd door Trax_Digitizer op 11-02-2003 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Aan je topics die ik een beetje heb doorgekeken valt inderdaad niet echt search gedrag af te lezen nee. Misschien dat je in je topics wat duidelijker kunt aangeven wat je danwel al geprobeerd en gevonden hebt.
En je opmerking over dat je wilt delen met anderen vind ik ook erg makkelijk.... vragen beantwoord willen zien zie ik persoonlijk als krijgen, niet als delen. Misschien dat je ook eens wat meer tijd kunt stoppen in het helpen van anderen. Eeen mooi evenwicht is toch wel het minimum vind ikzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, naar mijn weten hoef je ook helemaal niet minimaal een aantal topics te beantwoorden om vragen te mogen stellen, dat mailtje suggereert dat het wel zo is, maar wat we willen is dat je posts aan een bepaald niveau voldoen (eerst zelf proberen op te lossen, even zoeken en duidelijk aangeven wat je geprobeerd hebt). Als je posts daaraan voldoen dan mag je als je wil alleen maar vragen stellen. Het valt allemaal binnen policy. Uit principe eisen dat je ook moet reply'en doen we niet, maar het helpt wel met de hulp die je eventueel verder krijgt van andere users.

Als je een hoop topics hebt gehad die op slot gingen, dan kan je idd een mailtje krijgen dat je eens op de regels moet letten, maar niet dat je meer moet antwoorden...

Je mailtje was dus wat verkeerd geformuleerd lijkt me...

[ Voor 7% gewijzigd door JvS op 11-02-2003 08:11 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 10:01

mvds

Totally awesome!

Ik krijg nooit mail van de crew, ik wil ook mail... ;(

;)

Btw, het is toch zijn mailtje? Waarom zou hij die niet mogen posten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Laatst online: 21:16

JvS

Ik heb hem zelf ook

Omdat we niet willen dat crew-mailtjes op het forum gepost worden.

BTW, dit mailtje is gewoon verkeerd geinterpreteerd: Besteed meer aandacht aan je startpost en je bent klaar. Mocht je dat niet duidelijk zijn, mag je oscar ook een mailtje terug sturen hoor.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.