iiyama Pro 450 Instel probleem

Pagina: 1
Acties:

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-07 20:21
heb een klein probleempje denk ik,

Ik heb net een gratis monitor (iiyama Pro 450) gehad die in orde moet zijn maar nu heb ik een klein mankement.
elke keer waneer ik mijn monitor heb ingesteld en daarna mijn pc afsluit of gewoon mijn beeldscherm uitschakel en hem daarna weer aanzet, dan krijg ik een beeld die ik niet ingesteld had, is hij nu kapot? Of zie ik een menu over het hoofd ofzo?

draai hem op 1280*960@100Hz | Videokaart Geforce 2 GTS

ps. gebruik het proggie refreshlock ook | Check Specs voor verdere info

[ Voor 4% gewijzigd door PPanic op 10-02-2003 23:19 . Reden: specs ]

INVENTARIS

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

je bedoelt dat hij zichzelf reset naar de standaardinstellingen ? Misschien zit daarvoor een batterijtje erin en is die nu leeg ....

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• PPanic
zou zo kunnen zijn, maar laat dat niet op?

ff wachten op meer replies. ik wordt er namenlijk een beetje gek van :P

INVENTARIS

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-08 11:35
Hoe lang staat hij dan uit voordat je em weer aanzet, bij mij moet mn 450 PRO altijd even warm worden voordat het beeld weer goed staat. Instellen moet je dan ook doen als ie 30 min aan heeft gestaan. Als het meteen weer mis is, lijkt het me een monitorprobleem

• ipsec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:13
dreeke schreef op 10 February 2003 @ 23:20:
je bedoelt dat hij zichzelf reset naar de standaardinstellingen ? Misschien zit daarvoor een batterijtje erin en is die nu leeg ....
Er zit idd een batterijtje in d8 ik... dat is iig bij mijn TV en die van mn broer ook... die van mn broer is al een aantal keren leeg gegaan waardoor hij steeds alles kwijt was.

Ik hoop dat een TV niet zo heel veel verschilt van een monitor?

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
het kan idd zijn dat er ergens in het menu staat dat ie instellingen niet op moet slaan, ik zou daar even naar zoeken, volgens iiyama is de ergonimische res trouwens 1280x1024 op 107 hz, kan ook een id zijn om em daarop te zetten. (of speel eens met nog ander resoluties)

• PPanic
ik heb de oplossing,

ik was te ongeduldig ;) (moet opwarmen)
Ik moest ongeveer 10 min wachten tot hij precies op de juiste instelling stond, het gaat dan ook om kleine verschillen

bedankt jongens, het juiste antwoord van EelcoB: bij mij moet mn 450 PRO altijd even warm worden voordat het beeld weer goed staat.

[ Voor 26% gewijzigd door PPanic op 11-02-2003 19:22 . Reden: Juiste Antwoord ]

INVENTARIS

Pagina: 1