Toon posts:

computer is je lot?5000 euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg mij af of er iemand ervaring mee heeft wanneer hij eits heeft gewonnen. Ik doe lekker gezellig mee vanaf 1 jan 2003 maar ik krijg steeds meer zo'n gevoel dat ik alleen maar meewerk om een site een enorme hoeveelheid kliks per dag te laten krijgen. En niet te vergeten dat de kans dat IEMAND (dus niet per se ikke, zou wel leuk zijn ;) ) er ooit geld mee wint. Jullie mening graag.....

Verwijderd

:?

Verwijderd

Ben je stoned ofsow?

Verwijderd

computer is je lot
e-mail adres is je spam bus

ik zou er niet aan mee doen... lees de kleine letters maar eens goed

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
www.jecomputerisjelot.nl

Voor als je sg access hebt, interessante discussie.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

www.jecomputerisjelot.nl
Heeft een hele discussie gelopen in SG, misschien slim om dat topic eens door te lezen ;).

En ik denk inderdaad niet dat de prijs vaak zal worden uitgekeerd, ze zullen er in ieder geval geen verlies mee draaien :).

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:36

scorpie

Supra Addict

Ik doe mee ja, en heb nog niks gewonnen, blijf iedere dag gewoon ff kijken :)
ik zou maar eens 5000 euro winnen, kan ik een hoop mee doen hoor :)
mensen hierboven, hij heeft het over www.jecomputerisjelot.nl een soort actie van neckermann, een gratis online loterij.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

www.jecomputerisjelot.nl

Voortaan even de search raadplegen voor je een topic opent, of in ieder geval een duiidelijke startpost maken zodat iedereen weet waar het over gaat..

[ Voor 54% gewijzigd door LuNaTiC op 10-02-2003 22:57 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.