Nieuw abbo ... ervaring/hulp gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 10:04
Ik zit op dit moment met een Debitel Customizer waarbij ik 15 euro p.m betaal en daarbij ook nog is de gesprekskosten. Nu bel ik vrij weinig, maar zit toch met rekeningen van boven de 30 euro (komt door opstart kosten). Maar gelukkig ben ik er volgende maand vanaf :)
Nu ben ik wat aan het rond kijken alvast en zie mooie akties, daarbij twijfel ik of ik niet deze maand (eind van maand) vast een abbo zal afsluiten om zo'n aktie niet mis te kopen en volgende maand teveel betaal. Daarbij heb ik de volgende opties:

Ik hou mijn 3310 en neem een Vodafone abbo (60 min + 25 sms) voor 20,- p.m

Ik neem een Ben Vaak met een 6510 en ben voor 22,50 p.m een jaar lang klaar.

Ik neem een Dutchtone Allin 30 met een 6610 en ben voor 32,- p.m een jaar lang klaar.

Persoonlijk neig ik naar de 6610, vind het echt een hele mooie telefoon en over 10 euro p.m meer kom ik wel heen, plus dat bij Dutchtone dan al de SMS kosten bij zitten (ga er vanuit dat ik wel binnen dat bedrag blijf)

Alleen nu zit ik met het bereik in Enschede, Hengelo, Almelo (en beetje in omgeving), ik ben nu 4 jaar lang Vodafone gewent en dat beviel me op zich uitstekend. Nu hoor ik allemaal verhalen van prutstone en van Ben niet bereikbaar ... kijk belangrijke telefoontjes heb ik niet echt, maar wil graag een beetje normaal te bereiken zijn zonder dat ik in bv m'n school of kamer tegen het raam moet gaan zitten voor een minim streepje ontvangst.

Dus wat te doen, aanmodderen met een 3310, maar wel een topprovider of zijn Ben en Dutchtone wel ok in Twente? En nu een abbo afsluiten of toch nog een maandje wachten (en hopen op een mooie aanbieding met een 6100 ;))

Flickr | Lego collectie

• zugzug
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-08 10:54
Bel ff naar d* (0800-0770), en geef je postcode door. Dan kunnen zij daar kijken of er voldoende bereik is. Geef ook ff aan of er ook "indoor" bereik is.

Goed bezig, Dutchtone :P (waarschijnlijk kan dit bij Ben ook, maaja ;) )

Wijze sigs zijn voor wijze mensen. [Last.FM]!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:18

Ginz

Trek Superfly 5 powered

--RoelZ-- schreef op 10 February 2003 @ 23:49:
Bel ff naar d* (0800-0770), en geef je postcode door. Dan kunnen zij daar kijken of er voldoende bereik is. Geef ook ff aan of er ook "indoor" bereik is.

Goed bezig, Dutchtone :P (waarschijnlijk kan dit bij Ben ook, maaja ;) )
0800-7111

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Speedy
En dat is een beetje betrouwbaar? Bedoel een fabrikant/leverancier prijst z'n spul altijd "te" mooi aan. Maar zal iig is even bellen asap :)

Flickr | Lego collectie

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Als je weinig belt, zou ik O2 nemen. Is kwalitatief niet de beste (ook al beweert de consumentenbond dat ze gelijk zijn), maar volgens mij wel de goedkoopste als je persé een abbo wilt en niet veel belt.

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:44

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Da's Ben. :P

... en oranje! :P

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-07 18:42

JT

VETAK y0

Heb al aanbiedingen gezien van 210 minuten Debitel 210 @ Vodafone netwertk voor 11 pleuro per maand. Ga ik zelf denk ik ook halen.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:47
ik heb nooit problemen gehad met dutchtone. Ik woon zelf in Enschede

Stay safe

• Speedy
O2 is vrij duur, zit daar met een 3410 voor 30 euro p.m, dat was dus niet de bedoeling. En dat debitel abbo is inderdaad goedkoop, maar zoveel bel minuten zoek ik niet, al is het wel aantrekkelijk. Moet maar afwegen of een 6610 mij 200 euro waard is.
Maar dutchtone heeft wel een goed bereik in Enschede, das dan weer positief.

Flickr | Lego collectie

Pagina: 1