<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>
Op 15 november 2000 15:44 schreef Yarvieh het volgende:
Ehh ik weet dat sommigen van jullie geen leven hebben maar dit is paar weken terug nog op tv geweest, 't is gewoon 'n reclame (SPAM!!!!) actie op je gsm van 'n sexlijn.
kost je echt geen 3000 piek behalve als jij 20 uur naar dat nummer gaat zitten bellen natuurlijk..
snuffie heeft gelijk, kap met deze onzin en ga wat zinnigs doen.
--Ray[/quote]
* FoolZero gaat zich ook nog ff met de discussie bemoeien...
De hoax (want dat is het dus echt wel) heeft helaas al teveel suc6 geboekt...

Kijk eens hoeveel tweakers er al onder geleden van hebben.;(
Dit is idd een dikke commerciele SPAM actie. Die vriend van redmatch3 zal, of zijn belgedrag eens moeten controleren en/of een specificatie van die beruchte telefoonrekening opvragen bij zijn GSM provider.
Verder lijkt het mij toch wel, dat dergelijke gevallen van GSM misbruik (wat overigens nog nooit is gebeurd) wel door je eigen GSM provider wordt opgepakt en dat zij de waarschuwingen zullen verzenden op de 1 of andere manier. In het verleden zijn ook al dergelijke hoaxes de wereld ingezonden en deze zijn stuk voor stuk crap en zonde van mijn 'kostbare' tijd. In de tijd dat ik nu al met dit item bezig ben, had ik al weer twee newbie GoT-ters kunnen helpen of tien nieuwe postings in het onzinforum kunnen plaatsen.
Verder aan redmatch3 het verzoek om virusmeldingen niet op GoT te plaatsen. Tegen de tijd dat er een nieuw ernstig virus in de wereld is, dan weten wij het toch echt wel voordat jij het op GoT hebt gepost!

Je kunt deze waarschuwing beter aan al je vrienden en kennissen toesturen!
PS. Snuffie en Yarvieh, jullie hebben heel goed gesproken!