• Gerjan100
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-02 08:24
Hallo,

Ik sta op het punt een digitale camera aan te schaffen, mijn eerste keus was de bekende Olympus C-300ZOOM. (3M pix) (380 euro)

Nu ik nog wat verder aan het rondkijken was zag ik de JENDIGITAL JD 4100 z4 S (4Mpix) , voor hetzelfde geld, heeft iemand hier ervaring mee, gezien, of zelf foto's mee gemaakt ?

Op zich lijkt mij deze 4M pix camera wel wat, maar ik kan hier verder niets geen tests of recensies van vinden, dat maakt de keuze erg lastig ..... Hebben jullie tips of gebruikers ervaringen ?

Vriendelijke groeten,

Gerjan

Gerjan

• stylezzz99
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-12-2022
er zit natuurlijk een verschil tussen een 3mpixel olympus en een 4mpixel jenoptik. Ik heb mijn keuze op de volgende mannier gemaakt. Of je kiest voor een leuke camera met zoveel mogelijk mpixels, die leuke foto's maken, maar meer ook niet of je kiest een hele goede camera met bijvoorbeeld 2mpixel die uitmuntende foto's maakt.

Ik heb gekozen voor het echte merk, omdat de lens en ccd of cmos vaak stukken
beter zijn. k heb een canon ixus 330, en ik zou heel dom zijn als ik die inruilde voor een 4mpixel camera van bijvoorbeeld konica.

want die geodkopere camera' met in verhouding met meer mpixels hebben vaak artefacten en dat kan natuurlijk je mooie unieke foto verpesten. Nou weet ik toevallig ook dat een olympus vaak abgromatie heeft, dit moet je maar eens uitzoeken op wwww.dprevier.com

Ik stel zelfs voor dat je dat gaat doen en dan je keuze maakt, want alleen jij weet wat je wel en niet accepteerd.

hier: hier http://www.dpreview.com

Ik hoop dat je er wat aan hebt, voordat dit topic op slot gaat, want dat gaat hij, je onderbouwt verder namelijk helemaal niks...

veel suc6

THUNDERDOME TILL WE DIE !!!

Verwijderd

Zelfde verhaaltje als die dingetjes van de Aldi met 4 MP. Ben nu maar al te blij dat ikd at niet gedaan heb en een lekkere standaard A40 van Canon heb gekocht.