Toon posts:

@Cutebritney

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er werd een slotje geplaatst op de volgende topic:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/707887

Ik kan me best voorstellen dat je met wat inzet en creatieve ingevingen die site via google kan vinden. Normaal gesproken ben ik daar zelf ook erg bedreven in.

Maar ik ben toch erg nieuwsgierig wat jij bij google hebt ingetypt om de link te krijgen die jij geeft :?

Verder werkt die link niet meer en zou het best zo kunnen zijn dat er wel nog andere sites zijn die hetzelfde doen. Ik heb ze na wat zoekwerk iig niet kunnen vinden. Ik snap dan ook niet echt waarom dat slotje geplaatst wordt...
Helemaal niet als je zelf duidelijk niet op de hoogte bent van het feit dat die link die je geeft niet meer werkt.

Zou je het dus iets meer kunnen motiveren? (En niet met een broken link aub)

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
@cutebritney is geen goed mailadres :P

cutebritney (at) tweakers.net wel :P

Om nog antwoord te geven:
topic 472871
staat een javacriptje die je site omdraait :) ; moet je wel ff een modje lief aankijken want staat in de hk :/

[ Voor 57% gewijzigd door sdomburg op 10-02-2003 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Ik heb eigenlijk alleen maar toe te voegen dat de link van cutebritney wel degelijk werkt. Mijn site op de plaats van 'ns' gaf het gewenste resultaat ook nog. Dussssssssssssssssss, de fout ligt bij jou.

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@sdomburg: scriptje heb ik nu in mijn bezit :)
@GuardianAngel: Dusssssssssssssssss :? Gewoon een trage site dan?

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

discussies over slotjes worden geacht over de mail gevoerd te worden, met de desbetreffene moderator :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.