yeah right, ik heb adware 6 plus er op staan en f-secure anti virus met alle 3 de engines op 6 februari geupdate. dat is wel nodig tegenwoordig.
Ik heb even voor je gezocht in de bekendste database van de wereld: GOOGLE! )
Surf hier even naartoe (soz, het is een TRAGE site). Daar staat volledig beschreven hoe je het probleem kunt verhelpen. Je bent niet de enige met het probleem, zo te zien. Suc6
ik ga ff kijken, bedankt.
edit:
helaas is dat een ander probleem, zij krijgen allemaal een bsod, en de meesten onder w2k. ik draai hier xp prof sp1 + alle sp2 updates, en ik krijg geen bsod. ik zal nog ff kijken of een nieuwe driver helpt, maar ik denk dat ik al de nieuwste heb eigenlijk, zit er nu niet achter. ik heb de scan functie van dat rare ding ook nog niet draaiend trouwens. scansoftware loopt gewoon vast dan. en nee, ik heb geen ranzige usb controller ofzo, maar een losse nec usb 2.0 pci kaartje, zou toch goed moeten zijn lijkt me.
(ik heb me er allemaal nog niet echt in verdiept omdat ik van mening ben dat als je een apparaat koopt van het kaliber van een d145 dat je mag verwachten dat je niet al te veel hoeft te gaan lopen kloten voor het werkt.)
edit 2:
met dat proces uitgeschakelt wil hij nog wel gewoon printen. mijn pc wil nu ook weer grote files van zich laten leechen. en dat allemaal door zo'n hp service. wat een ellende. maar nu ben ik blij.
[
Voor 80% gewijzigd door
smvs op 11-02-2003 17:50
]