achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
(Dus van .jpg naar .JPG)
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 22:32 . Reden: Tiscali, moeilijke naam ;) ]
Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 22:31:
white_panther, de Tiscaliserver is kennelijk hoofdlettergevoelig wat betreft bestandnamen. dus capitalize die .jpg ff.
(Dus van .jpg naar .JPG)
Ik heb even de vrijheid genomen
We spend our years as a tale that is told
maar ik dacht laat ik maar weer eens wat stats posten
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
thnx voor de stats hierwhite_panther schreef op 10 February 2003 @ 22:37:
thanx dutchman, daar was ik ook al achter, maar m'n baas kwam er aan van daar
maar ik dacht laat ik maar weer eens wat stats posten
helaas ff geen muon output van mij want ik doe ff ogr-24
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
je bent daar natuurlijk geheel vrij in...
maar wat wil je daar bereiken
ik bedoel DPC dik op #1
de top 3 staat redelijk hoog enzo
terwijl we bijvoorbeeld bij ogr-24 en hier nog niet 1ste staan
Als ik het goed heb, stopt vandaag de Gauntlet bij Ars en zullen deze week de oude jongens van Muon weer terugkomen.Ingmar schreef op 11 February 2003 @ 09:06:
mmmm, gaan we vrijdag 6 miljard flushen met zen allen om Ars weer in te halen nu die bij ECC aan het rushen zijn?TeamWAU gaat wel zijn bets doen iig. (alleen 6 miljard zal het niet worden van onze kant
)
Succes met het voorblijven. Als ik zo eens naar het daily aantal flushers kijk, wordt het een pittige strijd....
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Verwijderd
u got point_DPC_Scorpion schreef op 11 February 2003 @ 10:08:
[...]
je bent daar natuurlijk geheel vrij in...
maar wat wil je daar bereiken![]()
ik bedoel DPC dik op #1
de top 3 staat redelijk hoog enzo
terwijl we bijvoorbeeld bij ogr-24 en hier nog niet 1ste staan
Verwijderd
Sorry dat ik de laatste week geen stats heb gepost. Ik had het aardig druk en gister ook nog heel mijn systeem opnieuw geinstalleerd.
Verder zal ik proberen de stats toch wel weer elke dag te posten hier. Maar ik ga binnenkort waarschijnlijk verhuizen en dus is het misschien een goed idee dat iemand het posten van de stats gaat overnemen?
welkom in ons midden
[ Voor 20% gewijzigd door Kr3Kr op 11-02-2003 15:41 ]
Verwijderd
Welkom Blade IV!
Komt er ook nog een blade 1 t/m 3, en een bladeARSeater
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 16:08 ]
Verwijderd
Een teamhop blijft in principe niet onopgemerkt. Tenzij die persoon natuurlijk een mailtje naat Stephen stuurt (buiten het forum om dus), maar dan moet je wel lef hebben om een paar dagen later te vragen of ie je weer terug wilt verhuizen_DPC_Scorpion schreef op 11 February 2003 @ 16:44:
wtf ben jij dat duke gruwelijk !!! en ik maar zoeken of het niet iemand was die ons zat te foppen met een teamhop ofzo
Verwijderd
Kom hier... een lekkere natte lebber..
<smak>

Maaar euhm moetje nu mij een plekkie naar beneden duwen. ?
Nu moet ik ook weer wat flushen.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 17:20 ]
No history graph availible sinds since you joined totday
Staat momenteel bij Blade IV
Verwijderd
Nieuw binnen op plaats 4!
Heb je heel lang hiervoor gespaard, DukeBox, of is deze blade zoveel groter dan die andere drie? (een hele kamer ofzo)
Lekkere flush
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-
Nope.. sterker nog hij is een stuk kleiner in totaal neemt ie 8U in beslag (2 racks van 4U).Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 20:45:
[...]
Nieuw binnen op plaats 4!
Heb je heel lang hiervoor gespaard, DukeBox, of is deze blade zoveel groter dan die andere drie? (een hele kamer ofzo)
Hiervoor heb ik ongeveer 25 dagen gespaard.
Verwijderd
Dus eigenlijk is het helemaal niet zo groot. Ik weet niet hoe breed ze zijn, maar dus best kans dat het bij elkaar niet (veel) groter is dan die kast waar mijn P3 933Mhz in hangt.U
A U is a standard unit of measure for designating the height in computer enclosures and rack cabinets. A U equals 1.75 inches. For example, a 4U chassis is 7 inches high. A 40U rack cabinet is 70 inches high.
Dan is de Mhz/m3 verdeling bij jou toch iets beter
Verwijderd
Hijmelijk stiekem zonder ook maar een hint te geven.DukeBox schreef op 11 February 2003 @ 21:28:
[...]
Nope.. sterker nog hij is een stuk kleiner in totaal neemt ie 8U in beslag (2 racks van 4U).
Hiervoor heb ik ongeveer 25 dagen gespaard.
Petje af. !
Verwijderd
de verrassingen zijn de wereld nog niet uit ...Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 21:50:
[...]
Hijmelijk stiekem zonder ook maar een hint te geven.
Petje af. !
http://www.dell.com/us/en...ervers_2_pedge_1655mc.htm
Ik denk dat de Cambridge laboratoriumratten dit niet ongemerkt voorbij zullen laten gaan13. [DPC]Blade IV 3h - - - 8`381 5`061`905`276 (1.28%) 3.110% (36th)
14. [ARS]CambridgeLab3A 25d - - - 9`138 4`580`181`217 (1.16%) 3.048% (266th)

Zet Blade V t/m XVII ook eens aan het werk Duke
Nice flush
Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2003 06:26 ]
En behoorlijk hard ook. Meteen ook alle bakken tegelijk heheheVerwijderd schreef op 12 February 2003 @ 06:26:
And cambridge flushed all buffers.......
-== PC ^ PSP ^ VITA ^ PS2/3/4 ^ N/3DS ^ GAMECUBE ^ S/NES ^ AMIGA ^IPAQ ^ IOS ^ANDROID ^ XB360/ONE ==-

Maar toch:
en inderdaad een tegenaanval van Ars, 7 miljard already
[ Voor 25% gewijzigd door Ingmar op 12-02-2003 09:22 ]
One semester we took criminology for God's sake! Criminology! Who the fuck are we studying to be, Batman?
Je hebt helemaal gelijk Whisky, maar dat neemt niet weg dat ik onder de indruk ben van de actie van DukeboxWhiskyPhreak schreef op 12 February 2003 @ 10:18:
Hey Ingmar, praat voor jezelf joh... Wij gaan overmorgen ook gewoon lekker dik een miljard opsturen, das netjes genoeg voor ons dacht ik zo. Of jij moet toevallig ook nog een Blade ergens onder het stof hebben liggen. ^_^
Verwijderd
En Eto flush lekker dagelijks door om de "aantallen" te halenVerwijderd schreef op 12 February 2003 @ 13:04:
Mito hoopt dat ie de 14e helemaal onderaan staat met 200 miljoen in de daily flushes

en dat voor 60 dagen sparen...
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
gaan we dat pikken