[C&C Generals] stotterende filmpjes?

Pagina: 1
Acties:
  • 246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 0M3G4
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-12-2025
Hallo, ik heb een probleem met de video animaties in het spel, de filmpjes (ea logo, intro, briefings, etc.) stotteren in het spel. Mijn computer voldoet zeker aan de minimumeisen van het spel.. ik heb een:
-Athlon XP 2200+
-Leadtek Winfast GF4Ti4400
-512 MB DDR333
-Soundblaster Live! Value (1024)
Ik heb de filmpjes ook apart gechecked met Bink player en als ik ze daarin afspeel (ze staan op de HD) geven ze geen enkel probleem.. Ik heb voor sound & video de laatste drivers, directX 9.0 erop staan, alles in orde, maar het probleem blijft zich voordoen wat ik ook doe.. iemand hetzelfde probleem? of misschien een oplossing? ik hoor het zeer graag ;)

dank in advance _/-\o_

Verwijderd

Bij mij stottert de boel tijdens het laden (bij die globe) ook...

Maaruh, Generals is nog niet uit en je mag geen topics openen voor hulp met je illegale software, dat had ik ook gedaan maar die werd geclosed, helaas ;)

• 0M3G4
hmm jah sure, dus vanaf morgen mag het wel? ;)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
Generals kwam toch pas de 14e uit? ;)

The devil is in the details.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:44
Mja, probleem topics over Generals gaan niet dicht, tenzij overduidelijk is dat het aan de warez release ligt. (heb het er net met IceStorm over gehad)

Nu dus graag weer on-topic :P.

There is no magic.

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:13

Dennahz

Life feels like hell should.

Alsof jullie dat wat uitmaakt of hij het illegaal of niet heeft :? Misschien is het wel een import vanuit Amerika.. :z

Hier haperen die filmpjes ook. Het spel zelf loopt wel 100% soepel

Twitter

• White Dust
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Heb je mischien veel actergrond programma's draaien, if so, sluit niet gebruikte programma's in dat geval af...
Kijk even hoe groot je swap file is, de swap file moet zo'n anderhalf keer je fysiek geheugen zijn, zowel min als max...
En dan is het natuurlijk aan te raden om de HD eens te defragmenteren ;)

Kijk eerst eens of je iets met bovenstaande tips kunt :)

Edit:
BrEeZeR schreef op 10 februari 2003 @ 22:36:
Alsof jullie dat wat uitmaakt of hij het illegaal of niet heeft :? Misschien is het wel een import vanuit Amerika.. :z

Mij maakt het niet zo veel uit, maar het schijnt (tenminste, ItSnows heeft het er wel over gehad) dat er veel mensen van games studios GoT in de gaten houden... die zijn niet echt blij als er over illegale meuk wordt gepraat en al helemaal niet als er wordt geholpen om die meuk aan de gang te krijgen ;)
Keep in mind: het is niet de user die verantwoordelijk is voor wat er op GoT staat ;)

[ Voor 52% gewijzigd door White Dust op 10-02-2003 22:42 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:23
BrEeZeR schreef op 10 februari 2003 @ 22:36:
Dat kan niet, het is een wereldwijde release ;)
De ingame filmpjes draaien wel goed? (Als die er zijn)

The devil is in the details.

• 0M3G4
nee, ze haperen gewoon.. alle filmpjes, (geen cut-scenes dus!) echt lelijk, op een ander systeem hier (wat dus niet van mij is :() draait het wel gewoon (dat systeem is zelfs nog (veel)minder in system specs ook!) heel vaag iig :S

[ Voor 10% gewijzigd door 0M3G4 op 10-02-2003 22:53 ]

Verwijderd

spreekt de game tijdens het spelen vaak je cdrom aan?
bij mij wel .. dat kan af en toe voor wat storing zorgen namelijk

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-01 17:46
haperen hier op elke pc ook. (zonder cdrom) geen idee wat het is, dont care. heb het alleen bij beginfilmpje.

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-02 16:53

PromWarMachine

Forsaken Archer

Warez:
Downloaden --> spelen, ok...
Klagen, nee!

Goed, de moderators hebben schijnbaar een andere mening, maar dit vind ik er van :P

Bij mij stotteren alleen de eind filmpjes van elke campaign, de rest draait vlekkeloos. Beetje faag, want ik heb ook geen CD's, alleen Deamon Tools, als dit soort problemen optreden zou ik het, het eerst in de CD-Romspeler zoeken, anders background processes ofzo. Kijk hoeveel RAM je vrij hebt (XP & 2k) of gooi je pagefile leeg.

Feit blijft: Wacht even tot morgen/donderdag en ga naar EA met problemen, beste kans van een oplossing ;)

Dividend for Starters

Verwijderd

Ik heb alleen stotterend geluid in de filmpjes ,maar voor de rest gaat het goed (dit is trouwens op alle 3 de pc,s die ik heb)

Verwijderd

installeer de game dan eens op nieuw... misschien zijn de files niet goed gecopieerd naar je HD, soort van file fragmentatie oid... dan moet ie de hele tijd zoeken naar stukjes van de film

• MPEG
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-10-2020
BrEeZeR schreef op 10 February 2003 @ 22:36:

Import vanuit USA zit vandaag pas in het vliegtuig :)

AMD 64 X2 4800+ @2,41Ghz,
2048MB DDRRAM,
ATI X800GTO,
2x Samsung 930BF 19" TFT

• 0M3G4
Verwijderd schreef op 11 February 2003 @ 13:03:
installeer de game dan eens op nieuw... misschien zijn de files niet goed gecopieerd naar je HD, soort van file fragmentatie oid... dan moet ie de hele tijd zoeken naar stukjes van de film
heb ik al een keer geprobeerd, helpt niks, en zoals ik al zei: met bink player doen de desbetreffende filmpjes het perfect! O-)

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-02 19:24

DJT

CyrusTheVirus schreef op 11 februari 2003 @ 13:06:
[...]

Import vanuit USA zit vandaag pas in het vliegtuig :)
Dat is zonde van het wachten dan! Ik heb 'm net gekocht...gewoon in Nederland. })

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 14:41

Row

The Will schreef op 10 februari 2003 @ 22:34:
Mja, probleem topics over Generals gaan niet dicht, tenzij overduidelijk is dat het aan de warez release ligt. (heb het er net met IceStorm over gehad)

Nu dus graag weer on-topic :P.
leuk dat je het zegt
ik had zon accafietje met m@nic sluit hij men topic gewoon, omdat vroeg waarom het bij mij over lan brak liep en singelplayer wel goed :/
dat was een paar dagen terug, maar als het nu toch mag... weet iemand het? :P
specs:
amd2000+
512 pc2700 mem
ti4200 noname

Of moet ik hier een apart topic over openen ?

[ Voor 5% gewijzigd door Row op 11-02-2003 21:08 ]

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-02 20:45
Same here, haperend geluid bij intro en sommige achtergrond muziekjes. In het spel lijkt alles het wel gewoon te doen.

Tijdens het haperen is er geen cd activiteit of heftig geratel op hd... merkwaardig.

Duron 800(jaja minimaal), 364mb,gf4200, dmx xfire1024, winxp

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Ja dat zelfde probleem had ik ook tot voor kort, ik heb dan een ATI Radeon 8500 dus hoe dat op te lossen met GeForce kaarten weet ik niet maar ik heb zelf gewoon de nieuwste drivers geinstalleerd (Cataclyst 3.1) en vanaf toen liepen ook de filmpies als een zonnetje :D

<a href=http://mirror.ati.com/support/driver.html>hier kan je ze vinden</a>

[ Voor 12% gewijzigd door Oraijon op 12-02-2003 10:51 ]

Verwijderd

Ik heb ook problemen omtrend introfilmpje, missiefilmpjes, etc..

- Happerende Intro
- Happerend geluid tijdens briefings
- Inzoom kan niet, dan gaat de monitor vaag op savemodus en moet ik hardwarematig rebooten :(
- Dat inzoomen niet kan, zorgt er ook voor de de filmpjes van de missies crashen, vooral bij China is dit erg..

Heb 133A chipset (las ergens op GoT dat dat het kan zijn..)
Powercolor Radeon 8500 64MB
XP 1700+

Ben nu op school, maar zou thuis eens proberen de nieuwste drivers te installen, nog in geen maanden naar gekeken namelijk :/

Maar het kan ook iets anders zijn, drom zet ik het toch maar ff hierneer.. :o

• Kets_One
  • Niet online
Ik heb hetzelfde probleem gehad.

Opgelost door detail level op low te zetten :(

Mijn config:
AMD Athlon XP 1700+
512 MB DDR ram
GeForce2Ti
Creative Audigy Player
800x600 res.

Ik denk dat mijn bottleneck de Geforce2 is... Dat wordt dus upgraden.
Ik heb echter wel het vermoeden dat de AI van het spel wel erg veel van de cpu eist. Een cpu upgrade is dus ook binnekort nodig.

3.18 kWp ZW, 2.76 kWp NO

Verwijderd

Hey,

Bij mij liep het spel de eerste keer ook zwaar traag omdat ik alle grafische instellingen op high had staan, zet deze op custom en pas dan wat aan. Hierdoor moet alles wel soepel gaan lopen. ;)

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:07
Heb alles op high draaien en het loopt gewoon soepel en ik heb dus niet de legalen versie .. natuurlijk ook niet de illegalen.. :x

Verwijderd

Ok.. DirectX 9.0 Geinstalled, de Catalyst 3.0 Drivers van Radeon 8500
(die speciaal voor DX9.0 is)

Geen stotterende filmpjes meer.. ok, goed.. maar.. *Verdomd* :(
Nu zorgen de ingame sequenses voor instantcrashes, en inzoomen kan nog steeds niet. :( :( :/

Ik probeer dus de instellingen lager te zetten.. fijn, herstart het spel en.. verdomme :(
Nu crasht het spel bij de intromenu ! :(

/me Zucht*

Ik ga maar es nog meer experimenteren.. :/

(Ps: met crashen bedoel ik dus hangen EN dat de monitor in VGA savemodus springt, niks anders dan een reboot verhelpt me uit deze situatie..)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 07:38 ]

• Oraijon
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op 15 February 2003 @ 07:37:
Ok.. DirectX 9.0 Geinstalled, de Catalyst 3.0 Drivers van Radeon 8500
(die speciaal voor DX9.0 is)

Geen stotterende filmpjes meer.. ok, goed.. maar.. *Verdomd* :(
Nu zorgen de ingame sequenses voor instantcrashes, en inzoomen kan nog steeds niet. :( :( :/

Ik probeer dus de instellingen lager te zetten.. fijn, herstart het spel en.. verdomme :(
Nu crasht het spel bij de intromenu ! :(

* Oraijon Zucht*

Ik ga maar es nog meer experimenteren.. :/

(Ps: met crashen bedoel ik dus hangen EN dat de monitor in VGA savemodus springt, niks anders dan een reboot verhelpt me uit deze situatie..)
probeer dan eens Cataclyst 3.1, wereld van verschil bij mij :)

[ Voor 10% gewijzigd door Oraijon op 15-02-2003 16:08 ]

Verwijderd

Oraijon schreef op 15 February 2003 @ 16:08:
[...]

probeer dan eens Cataclyst 3.1, wereld van verschil bij mij :)
Ik bedoelde eigenlijk ook 3.1 |:( maar goed, ik ben erachter :/

*Bling, schijn, Bling* De resolutie *Bling, schijn, Bling*

Mn kaart kan blijkbaar niet de ingame sequencens afspelen als het op 1024x678 draait. :(

Ik heb ook vanaf de ATI site drivers gedownload, niet van de fabrikant.. omdat de download zo godvergeten traag gaat, dat hij na een tijd gewoon ophoud te downloaden..
"Service" ? Mn reet. |:(

Dus voor missies draai ik het spel nu op 800x600, zodat 'ie niet crashed.. en skirmisch etc. weer lekker op 1024x768

Maar nog steeds vind ik het niet kunnen, Westw.. erhm.. Ea Games! :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2003 16:46 ]

• StanTheMan
  • Laatst online: 19:37
Ook ik heb dit probleem.. echt alleen tijdens de filmpjes, het geluid stottert dan ook, en als het eventjes helemaal wegvalt, lijkt het filmpje zelf ook even soepel te lopen..

als iedereen dit probleem heeft even z'n (relevante) specs neerzet kunnen we misschien de oorzaak achterhalen:
WinXP
Athlon XP 1600+
512 MB PC133..
MSI K7T Turbo (KT133A)
Asus V7700 geforce 2gts 32mb
SB Live Player
LiteOn LTD163 dvd rom
2x IBM Deskstar schijf
Netwerkkaart 3com

Ik meen dit ook gehad te hebben met de introfilmpjes van Colin McRae 2.0

Verwijderd

Hier betreft het een:

WinXP
Athlon XP 1700+
768 MB PC266 DDR
Soltek Mobo met 133A chipset
Powercolor Radeon 8500 64 MB
SB Live! 5.1

• mca2
WinXP
Duron 800
384MB
MSI K7T pro 2a (kt133a)
gf4200 64mb
dmx xfire 1024

• mesothelioom
  • Laatst online: 05-02-2021

there's no substitute for cubic inches : 472 cu cadillac

• mca2
Uit de CnC Generals readme.txt:
"Note: Some PCs equipped with the VIA KT133a chipset might encounter problems with Command & Conquer Generals."

Lekker is dat... en nu?

Verwijderd

mca2 schreef op 19 February 2003 @ 13:47:
Uit de CnC Generals readme.txt:
"Note: Some PCs equipped with the VIA KT133a chipset might encounter problems with Command & Conquer Generals."

Lekker is dat... en nu?
Je wou upgraden ? Nu is het moment :+

• mesothelioom
ook van de site planetcnc
versie 1.3 komt er ook aan
Wel vlug graag, ik kom niet verder als de eerste minuut van het 2e level :( :(

The Spammer Returns Comment!
Monday, February 17, 2003, 00:13 | Cypher
Fine, he's not a spammer.... Although, unimaginatively, bumping up topics with a simple *Bump* might be considered as such. Just kidding, anyhow:
Dear C&C Generals players,

Now that 1.1 and 1.2 are behind us its time to start thinking of 1.3. We've been very active watching and listening to you all and we appreciate those of you that have helped us figure out some issues.

Patch 1.3 will be designed to address some of the more irritating problems we've seen. Here's a short (tentative) list below...
Fix the remaining connectivity issues with firewalls/routers, etc. We got most of them last time but we at least need to provide a reliable workaround for players and at best will provide a patch to fix all the problems. (PS...I'm referring to players entering games and immediately getting the disconnect screen...sometimes games don't load for all players, etc)
Fix QuickMatch as its not reliable at present.
Fix the serious error problem.
Make clicking on player names in the player list easier.
Add a refresh button in the Custom Match lobby.
Fix the "lost connection to Generals Online" issue.
Make the "add a buddy" process much clearer.
Fix the innaccurate number of players listed per game in the Custom Match lobby game list.
Fix the dupped games in the Custom Match lobby game list.
Misc other smaller issues.
Again, thanks for your continued patience. The list above is our current target but it may alter depending on how it goes over the next few days.

Our goal is to get it done this week. We can't promise a specific day right now but more info will be posted soon.

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 10-02 11:50

bonzz.netninja

Niente baffi

ik heb het ook uiteraard

p3@733, 512 mb sdram, gforce2MX, winxppro.

verder draait het spel prima, alleen de filmpjes willen niet zo hard

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• StanTheMan
hm, maar geen KT133A chipset..

• kjeldsanders
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-01 13:16
Ik lees hier van mensen met een Athlon 1 Ghz en een Geforce4 die denken dat het stotteren van die filmpjes aan hun proc of hun videokaart ligt. Dat lijkt me echt heel sterk. We hebben het toch gewoon over 2D filmpjes, dus eigenlijk zou bijna elke brakke videokaart en elke proc vanaf een pentium 500 ofzo dat toch moeten kunnen afspelen??? Het kan toch niet zo moeilijk voor dat soort hardware zijn om zo'n filmpje af te spelen?

Ik denk eigenlijk dat het misschien aan de codec ligt die het spel voor het afspelen van die filmpjes gebruikt. Of is dat bullshit? Weet iemand in welk formaat (mpeg, avi, etc) die filmpjes gespeeld worden? Ik denk in ieder geval niet dat het primair aan de hardware van de mensen in deze topic ligt, die zou toch meer dan goed genoeg moeten zijn ?!?

:: AMD Athlon XP 1700+ (T'bred B) :: EPOX 8RDA+ :: 512 MB :: GF4 4200 ::

• mesothelioom
http://messagebrd.westwoo...imatebb.cgi?ubb=forum;f=8

patch 1.3 is uit
voor diegene die thuis zitten en 'm meteen proberen, laat even weten wat er beter wordt :)

• StanTheMan
had het geprobeerd, maar het heeft geen zin

• mesothelioom
StanTheMan schreef op 23 February 2003 @ 01:05:
had het geprobeerd, maar het heeft geen zin
hier ook niet :( :(

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

1.3 heeft niet geholpen. Ik draai trouwens een Cel1300 met 512mb RAM op een Epox 3VSA2 met een VIA 133 chipset em een Asus 6800 Deluxe (GF1 DDR) .

[ Voor 18% gewijzigd door Acolyte57 op 24-02-2003 02:14 ]

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• yGiDoRp
  • Laatst online: 19:07

yGiDoRp

Sawasdee

Het valt mij op dat iedereen met Windows XP dat probleem heeft.

Ik draai Windows 2000. Ik heb geen enkel stotter probleem.

Ik heb Generals gespeeld op 1280x960 alles op High Detail met de volgende configs:

Athlon XP 2200+
ASUS A7N8X
3x 256 MB
SB Audigy 2
Radeon 9700

zelfde systeem maar dan ipv de Radeon 9700 een Radeon 8500 (64 MB versie)

zelfde systeem maar dan ipv de Radeon 9700 een Radeon 64 MB DDR VIVO (Daarvoor moest ik wel de Details op low zetten omdat het anders niet zo fantastisch liep)

Heb zowel CAT 3.0 als CAT 3.1 gehad.

2 collega's van mij vertelden ook dat ze stotterende filmpjes hadden. Ze draaien ook beide Windows XP

Mijn vrienden die Windows 2000 draaien hebben ook geen enkel stotter probleem.

Stay far away from the TV and turn the lights on when watching this program. Mixcloud | Facebook | SHOT

Verwijderd

Windows XP hier ook. Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik geen zin heb om windows te deleten voor één stom spel terwijl het gewoon een fout van Westwood (!!! W00t! EA sorry!) is.

Verder ook die verschrikkelijke, stotterende filmpjes met al even bagger geluid:

duron 1200
512 MB (En dan NOG!)
Radoen8500 128 MB
Soundblaster Live Player
en volgens mij dus ook een K133a (iig 133 mHz geheugen, maar dat draait ie op 133 niet stabiel zodat ik het op 100 moet laten draaien :? )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 01:59 ]

• Acolyte57

Acolyte57

yGiDoRp schreef op 24 February 2003 @ 23:40:
En, grappig genoeg, een huisgenoot met WinXP en voorheen de meest ranzige conflicten tussen z'n SB Live en een VIA chipset draait de filmpjes wel vloeiend :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• mesothelioom
[quote]yGiDoRp schreef op 24 February 2003 @ 23:40:

ik draai win98se op een p4 met een radeon 9000 pro en stottert mooi en serious errors bij het leven :(

Verwijderd

yGiDoRp schreef op 24 February 2003 @ 23:40:

Dezelfde problemen had ik ook onder Win 2k..

Het lijkt gewoon dat dat spel en mijn Radeon 8500 mekaar niet mogen.. :/

• De_Bastaard
  • Laatst online: 10-02 10:57
Bij mij hakkelt ie ook :( ... ook als ik met China 'n nuke gooi, en ik ga em dan ff bekijken, damn, lag ... geluid begint dan ook te hakkelen (onboard wel). ook de intro lagged een beetje, filmpje met bush enz. ook....

specs:
athlon xp 1700+ @ 1660mhz (150 fsb oid)
256mb pc2700 samsung (ga wat meer halen denk ik heh)
GF3Ti200
abit kd7-raid
Winxp ...
watercooled (net of dat wat uitmaakt hehe).
geen idee wat het kan zijn, misschien te weinig mem ?

Verwijderd

ik snap het niet, ik heb nergens last van, echt niet, alles loopt soepel hier, wat ook wel wil helpen is een extra reepje geheugen erin, want ik zie bij de_bastaard dat die 256 mb heeft, toen ik vroeger 256 mb had, stotterde er ook soms wat spellen(mafia,unreal2) toen ik daar 256 mb bij deed, verdween het als sneeuw voor de zon. nou loopt alles soepel. :)
this ook maar een tip.

edit

trouwens mr.marihuana gaat nu denk ik maar even mafia spelen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2003 14:35 ]

• De_Bastaard
  • Laatst online: 10-02 10:57
denk dat ik dat ook doe 8-) ... 512mb erbij plakken ofzo :9

• StanTheMan
tja ik heb al 512 mb, en de problemen zijn er ook als ik echt alles wat niet noodzakelijk is uit het geheugen haal

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2003 @ 14:32:
ik snap het niet, ik heb nergens last van, echt niet, alles loopt soepel hier, wat ook wel wil helpen is een extra reepje geheugen erin, want ik zie bij de_bastaard dat die 256 mb heeft, toen ik vroeger 256 mb had, stotterde er ook soms wat spellen(mafia,unreal2) toen ik daar 256 mb bij deed, verdween het als sneeuw voor de zon. nou loopt alles soepel. :)
this ook maar een tip.

edit

trouwens mr.marihuana gaat nu denk ik maar even mafia spelen. :)
Dit is best wel kortaf doen :/ Mn broer heeft "maar" 384 SDRam en een Geforce 2MX maar die heeft geen enkel probleem..
(Natuurlijk draait 'ie niet alles op hoge details)

Zit bij mij puur in mn videokaart.. period. Dit spel is ook erg afhankelijk van je videoconfiguratie.. heb ik wel gemerkt :(

Nja.. ik laat het spel maar hangen.. als het niet eens goed werkt, vind ik het mn centen niet waard >:)

• Acolyte57

Acolyte57

Verwijderd schreef op 25 February 2003 @ 14:32:
ik snap het niet, ik heb nergens last van, echt niet, alles loopt soepel hier, wat ook wel wil helpen is een extra reepje geheugen erin,
Extra reepje op 512mb? Het zal best een intensief spel zijn maar voor 2d videos ga ik echt niet meer ram erin zetten dan 512. Dan ligt het niet aan mij maar aan het crappy programmeren van WW.

• StanTheMan
heeft iemand dit al opgelost?

Verwijderd

de enige "oplossing" die ik gevonden heb, is door in de ccgenerals\data\englisgh\movies folder de bestanden ealogo.bik en sizzle_review.bik te deleten en de bestanden ealogo640.bik en sizzle_review640.bik(staan bij mij alle vier in deze folder) te hernoemen naar de eerder gedelete bestanden eaolgo.bik en sizzle_review.bik, nu doen de intro filmpjes het zonder te stotteren, de briefing blijft echter steeds vervelend, maar nu kun je ieg de intro zonder stotteren bekijken. :)

rare is dat zowel MOHAA als Battlefield 1942 zonder problemen draaien (inclusief intro's) en dat als je de bovenstaande filmpjes onder 1 van deze twee spellen draait (kopie naar film folder en renamen) ze ook stotteren, dus het probleem lijkt echt in de *.bik bestandjes zelf te zitten (resolutie?)

veel plezier er mee... 8)
Pagina: 1