Flush voor TA

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views sinds 30-01-2008

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Omdat er een aantal mensen erg enthousiast waren over een cadeau richting TA (om welke reden dan ook) heb ik voorgestelt om een proxy te draaien en een email account op te zetten. Dit is nu gedaan. Ik wil vooral benadrukken dat dit een spontane actie is en dat je alleen mee moet doen als je dat leuk vind !

Er zijn mensen die dit geen goede actie vinden, dan is dat goed, dan doe je niet mee, niemand heeft daar een probleem mee. En voor de mensen die zeggen dat we hierdoor leden gaan verliezen vind ik het wel heel erg zielig. Het is geen oorlog waarbij je de vijand totaal niets gunt! En het lijkt me ook erg voorbarig om te zeggen dat in die 300.000 blokjes toevallig de goede zal zitten !

Voor degene die het wel een leuk en spontaan idee vinden, we gaan voor 350.000 blokjes (#1 personal stats). Dit is wat je moet doen:

1. Flush je huidige buff-out leeg.
2. Stel email adres in op rc5_cruncher@hotmail.com (config -> 1 -> 1 -> rc5_cruncher@hotmail.com)
3. Stel je client in zodat je zelf een keyserver kan opgeven (config -> 2 -> 6 -> 2 -> no)
4. Stel je keyserver in op energy.keyserver.org (config -> 2 -> 6 -> 3 -> energy.keyserver.org)
5. Stel je keyserverpoort in op 2065 <- niet 2064! (config -> 2 -> 6 -> 4 -> 2065)
6. Shhhhhhhhhhhhhh !

Voor vragen kan je bij mij of Dredge terecht.

Statistieken kan je vinden op http://energy.keyserver.org/atstats

Ik zal kijken of ik met Mika kan regelen dat alles via zijn proxy loopt als we gaan flushen.

Mijn laatste idee is om op 2 july te flushen zodat het 3 july in de stats staat, en dat we dan iets in de trant van "DPC wishes you a nice 4th of july tomorrow" te doen. De kans is groot dat 4th of july een dag is waarop meerdere amerikaanse teams zullen gaan stunten en het zou zonde zijn om die ons werk te laten verprutsen.

Greetinx [eNeRGy]

Verwijderd

bedankt voor je hulp eNeRGy

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
ER is zo te lezen nog al wat weerstand tegen het cadeau idee....

Misschien toch niet zo'n goed plan om dit te doen.
Het gebeurt uit naam van DPC en daarmee vertegenwoordig je dus ook een grote groep mensen die hier blijkbaar niet achter staat.

En er valt inderdaad wat voor te zeggen dat sommige users al hun PC's 24 u/p/d moeten laten draaien om een klein beetje mee te komen, en gaan wij doodleuk 350k weggeven aan een ander team.

Ookal is er niet veel tijd, misschien toch nog even in beraat nemen.....

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Hyp Hyper
  • Laatst online: 13-08-2025
Nahja.. op twee weken tijd is 350.000 niet zo denderend veel. En de mensen die meedoen moeten het zelf weten.

BeraaD is niet nodig.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• MrCyber
  • Laatst online: 24-05-2018
Ik vind het een goed plan, maar ga niet al mijn koeien er aan opofferen uiteraard. Ik zal 1 van mijn koeien op het TA emailadres flushen ! Die koei doet ongeveer 170 wu's per dag ! dus tot 2 juli is dat iets van 3000 wu's

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 20:37

Tuinhark

Retro

Dark Helmet heeft wel een point, waar ikzelf nog niet aan had gedacht. Op zich, als je wilt, doe je gewoon lekker mee. Maar de lui bij TA zullen waarschijnlijk gaan denken dat dit dan een gift van IEDEREEN van DPC is. Diegenen die hier aan meedoen, zullen idd DPC gaan vertegenwoordigen. Sommigen zullen het hier niet mee eens zijn....

Moeilijk, moeilijk, moeilijk...

• Duffels
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15-04-2019
Ik zal ook af en toe ff wat flushen :)
Strak plan!!

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Wauw!!

Klasse [energy]!!!

Omdat ik toch de eerste was die het serieus voostelde voel ik mij verplicht ook mee te doen, ook al doe ik maar zo'n 200 blokjes per dag. Ik ga morgen een week weg, maar daarna kun je van mij een kleine donatie verwachten.

Jouw username is goed, ik denk alleen dat je beter op 3july zelf kunt flushen, ook al riskeren we dan 2e te worden, maakt toch niet uit, zolang het opvalt is ons doel bereikt.

Ik denk ook dat we die dag 1 iemand van ons moeten laten uitleggen op het TA forum wat we gedaan hebben. Het is belangrijk dat slechts 1 iemand dat doet, want DPC heeft al niet zo'n goede naam op het forum. Dit moeten we dus goed regelen. Ik biedt mij bij deze aan.

Hou mij igg op de hoogte wat er hiermee gaat gebeuren op: diadem@flashmail.com

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

• The Genie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-01 17:01
Jongens, dit lijkt me dus absoluut GEEN strak plan, als we nog iets willen beginnen in de overall stats richting TA moet je vooral niet zo beginnen.
Het moet een competitie zijn, geen filantropenbijeenkomst.
Think about it !

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:07
Het is juist geen competitie maar een filantropenbijeenkomst :). Mensen die iddle CPU cycles doneren. In de VS is het doneren van computertijd aan Seti zelfs gedeeltelijk van de belasting aftrekbaar als gift (alleen de stroomkosten, trouwens)

We spend our years as a tale that is told

• dyna18
  • Laatst online: 13-03 14:38
Energy> Ik hoop dat je je proxy wel op sparen hebt gezet?!?
Anders staat deze account natuurlijk nooit bovenaan bij de individu-stats.

Verwijderd

Er is een beetje vervelende trend bij DPC om zelfs als er heftige tegenstand is (mensen zeggen op te stappen) gewoon je plannetjes met je eigen groepje door te zetten. Dat is op zich niet erg maar doe het dan ook met dat groepje en niet onder de vlag van DPC.

En dan wordt er al te makkelijk gezegd: Als je niet mee wilt doen dan doe je toch niet mee.

Maar dat is geen goed argument want het zou nooit zo mogen zijn dat een kleine (of een minderheid) groepje het geheel vertegenwoordigt.

Naar buiten toe geeft dat een verkeerd beeld van het team en intern gaat het teamverband verloren.

Natuurlijk krijg je nooit 2000 neuzen dezelfde kant op maar enige vorm van overleg is wel een noodzaak (al is het maar om aan het idee te wennen).

Want nu is iets van start gegaan waar een hoop leden gewoon niet achter staan en toch gaat het door.

Dat kan toch niet goed zijn ?

• KifArU
  • Niet online
Mijn PC draait (voorlopig) op rc5_cruncher... en energy.keyserver.org

Thijs

• [eNeRGy]
KiFaRu: ik kan maar 1 ding zeggen: Cool!

Greetinx [eNeRGy]

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

En omdat Energy het al heeft gezegd kan ik nix meer zeggen :)

Maar ik bedoel hetzelfde!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

Verwijderd

Nou jongens jullie doneren maar , maar mijn PC's staan vortaan uit als ik ze niet gebruik . En pas de FAQ ook maar aan , want roepen dat iedereen lid moet worden en dan blokjes weg geven is niet OK en een belediging voor alle kleine leden die veel moeite moeten doen om een paar blokjes per dag te moeten doen met hun P1's of K6'jes .

• [eNeRGy]
offtopic:
PeeJee: jij gaf de 12.000ste reply!

gefeliciteerd

Greetinx [eNeRGy]

• GBits
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 28-01-2025
Kunnen we dan ook niet een percentage aan PeeJee doneren?

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 10-05 01:18

SiGNe

Ook hoi!

Niet?
[Specs]

• Marc H
  • Laatst online: 13:43

Marc H

- - Is wakker - -

Omdat Team Anandtech erachter is gekomen, en duidelijk heeft laten merken dat ze geen interesse hebben, is het beter om het hele idee af te blazen.

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

Verwijderd

yep kappen met dit idee, jammer maar helaas.

Verwijderd

Oke, wie heeft er gepost als "Tease" bij AT-forum??? (Heilige Maria....hahaha)

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

Ghe goeie, dacht je echt dat ie dat zou zeggen?

Niet?
[Specs]

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ook bij AT wordt er wisselend gereageerd, dus niet alleen negatief.
Leidraad in hun thread is wantrouwen tov het hoe en waarom van deze actie.

Ik moet zeggen dat ik het helemaal niet zo'n slecht idee vind. Als AT voor ons had geflushed op bevrijdingsdag of koninginnedag had ik het ook best wel gewaardeerd.

• hessel|IA
  • Laatst online: 05-11-2024
Dus key voor TA gaat niet door. Maar wat doen we met de key die al gedraait zijn. dumpen bij gebruiker xxx van dpc.

Grutte Pier fansels

Verwijderd

Dumpen op een MF6-proxy natuurlijk.

• hessel|IA
  • Laatst online: 05-11-2024
HlpDsK Natuurlijk op de MF6 maar aan welke gebruiker geven we de blokjes. Kunnen dit namelijk nu gebruiken om iemand in het zonnetje te zetten. Anders hebben we weer zo'n dode gebruiker van DPC die over drie maanden een emailtje krijgt

Grutte Pier fansels

• SiGNe

SiGNe

Ook hoi!

Reactie bij Anand:
I would think that this team called DPC is probly the closest team we have that is anything like our own. I know I would be greatfull if we got a dump like that. Thanks DPC for being a true team. And I nominate DPC for Best sportsmanship.

vind ik toch sympatiek :)

Niet?
[Specs]

Verwijderd

12.000 Das mooi . :)
Maar ik hoef ook geen percentage . Geef alles maar aan iemand die veel voor DPC heeft gedaan . 1 van de proxybeheerders of Marc H ofzo .

• DarkHelmet
[Off Topic]

Laten we die Marc-H nu niet gaan verwennen wordt ie zo verwaant van....
Geef het gewoon aan mij, ik heb het verdient!
;)

[/Off Topic]

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• Duffels
  • Laatst online: 15-04-2019
Als het dan toch niet doorgaat, wacht dan ff tot bijvoorbeeld het 2500ste lid, en dump daar de blokjes :)

Voelt hij/zij zich meteen thuis

• Floor-is
  • Laatst online: 12:00

Floor-is

5.2

Jammer dat het niet doorgaat, dredge, energy en ik hadden er best al wel wat tijd in gestoken.

Mijn voorstel voor de blokjes is het volgende: Dump ze bij Femme, hij is degene die het team heeft opgezet en hij is ook degene die er voor zorgt dat wij hier met zijn allen terecht kunnen...
Anders hou ik me aanbevolen ;) ;)...

Itsme! out...

Bericht hierboven

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mijn voorstel voor de blokjes is het volgende: Dump ze bij Femme
Kijk, hier kan ik me volledig bij aansluiten !!!

We zijn tenslotte DPC, en geen TA-vazal-team.

Daarnaast wil ik het volgende even ter overweging aanbieden (geen flames, dus !) : Als wij ze respect zouden betonen op 4 juli, waarom hebben ze dat bij ons dan niet op 4 of 5 mei ook gedaan ?

Virussen? Scan ze hier!

• DarkHelmet
Dit alles is begonnen door een enthousiast DPC lid die 'iets' leuks dacht te hebben.

Blijkt niet zo leuk uit te pakken, dus kan een OP please deze topics betreft AT closen.
Zorgt alleen voor onrust in de tent, hoe goed bedoeld ook van vele.....
:(

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.