2 problemen: Refreshrate (half opgelost) & 3D-Bril

Pagina: 1
Acties:

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Okay, eigenlijk heb ik 2 probleempjes...

Die refreshrate & m'n 3D-bril...

Kheb hier een Asus V7700 GF2 Ti Deluxe inhangen en dat ding bevalt me best wel prima.. Althans, als de drivers mee willen werken :X

Khad die leuke gelekte Detonator geïnstalleerd en kwam erachter dat op een of andere manier daar geen 3D-bril-support meer in zit, ook niet als ik die 3D-Stereo-Drivers installeer... :/ Op IRC werd mij vertelt, dat NVidia geen support oid meer levert aan GF2 :X :? :/

Iig, dus ik dacht: Ach, boeiûh, dan installeren we toch eventjes de Asus-drivers???

Zo gezegt, zo gedaan: Detonator-drivers en alle andere NVidia-prut gedeïnstalleerd en vervolgens de nieuwste drivers voor Windows 2000 van Asus gedownload..

Harstikke leuk, NOT!!!

Mijn Samsung SyncMaster 753s KAN 72 Hz aan bij 1280x960, maar op een of andere manier mag dat niet meer :X

Bij de installatie van de videokaart-drivers vroeg ie om de CD Samsung blablabla, dus ik duw m'n originele CD erin met daarop monitor-drivers die het ALTIJD goed gedaan hadden (ook op 72 Hz dus)...

Magoed, op een of andere manier wil hij niet op 72 Hz... In eerste instantie geeft ie niet eens de optie 72 Hz, maar alleen 60... Maar ook al Force je hem op 72 Hz (door dat leuke aankruisvinkje aan te vinken), dan weigert ie simpelweg m'n monitor daarop te zetten...

* Osiris
Ik heb net ff PowerStrip gedownload, waarmee je dus handmatig die refreshrates aan kunt passen _O_
Nu staat ie (gelukkig) wel op 72 Hz...
* Osiris

Magoed, dat neemt natuurlijk niet weg, WAAROM die stomme kut-driver het niet toestaat om hem zelf op 72 Hz te zetten :X :/

PLUS m'n 2e probleem:
Waarom staat alles in Stereo-settings (ofzo) op gray!?!? :/
M'n 3DBril zit dr ook ingeplugged mocht dat nodig zijn ofzo en AFAIK hoef je bij Asus geen aparte Stereo-drivers te downloaden :/

Verwijderd

Tip: pleur die bril weg en instaleer 23.11det, Die bril zorgt alleen voor ellende is mijn ervaring, Je hz word erdoor ook door 2 gedeelt dus 60 is een hz van 2x 30 door je bril :{

de support van de det drivers is voor alle gf's en tnt's e.d. :)

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 20:44:
Tip: pleur die bril weg en instaleer 23.11det, Die bril zorgt alleen voor ellende is mijn ervaring, Je hz word erdoor ook door 2 gedeelt dus 60 is een hz van 2x 30 door je bril :{

de support van de det drivers is voor alle gf's en tnt's e.d. :)
Ik ga heus niet op 60Hz met die 3D-Bril gamen ofzo hoor, kwil geen epelepsie oid krijgen :)

Nee, ik wil graag 72 Hz op 1280x960 en 85 Hz op 1024x768 voor die 3D-Bril (dat vind ik nog wel meevallen dacht ik, anders draai ik gewoon 800x600@100Hz)...

Maarja, dat wil dus niet :/ Althans, niet zonder PowerStrip...

Ennuh, bij die nieuwste Asus-drivers moet die 3D-Bril het toch gewoon doen? Of ben ik dan dom oid :/

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

deinstall je config en zet je oude terug, eventueel nvidia refresh rate fix eroverheen en probeer het dan eens opnieuw. :)

http://www.NUiPhone.nl/