Toon posts:

Pinnacle Studio Deluxe 8 - Interlaced?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag deze kaart opgehaald, geinstalleerd, en alles werkt, behalve dan dat ik wanneer ik van een analoge bron iets opneem (DVD bijv), het beeld geinterlaced is in de AVI!

Kun je ergens "deinterlacen", want ik heb die handleiding doorgelezen, maar ik vind nergens iets wat antwoord geeft op mijn vraag!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

DVD een analoge bron? Ik moet mij sterk vergissen, maar DVD is toch echt digitaal ;)
Studio kan niet de-interlacen. Als je dat wilt moet je een extern programma gebruiken als TMPGenc of CCE. Maar in principe hoef je niet te de-interlacen als je er bijv DVD's mee maakt.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik gebruik de scart uitgang van de DVD, dus dat is toch analoog? Maar goed, ik heb al een AVI codec gedownload dus ik deinterlace met NanDub of TMPEG, als ik het om wil zetten naar SVCD. Ik zal morgen 's ff kijken wat er gebeurt als ik de VCR aansluit op de kaart (mis nl. ff een scart plug.), ik denk dat het dan niet eens nodig is om te deinterlacen.

• Microkid

Microkid

Smile

AH! Je wilt dus een DVD omzetten naar SVCD? Daar is een heel mooi proggie voor: DVD2SVCD. Hoef je niks te capturen. Handig om een backup te maken ;)

Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op 10 February 2003 @ 21:40:
AH! Je wilt dus een DVD omzetten naar SVCD? Daar is een heel mooi proggie voor: DVD2SVCD. Hoef je niks te capturen. Handig om een backup te maken ;)
Neeeee, die ken ik al lang, goed programma - mooie kwaliteit... Nee ik heb alleen een DVD speler aan kunnen sluiten tot nu toe, omdat ik een SCART plug mis waardoor ik mijn VCR niet kan aansluiten, maar goed, dat doe ik morgen wel ff. Ook gelijk ff de DV cam aansluiten, kijken of dat ook goed gaat.

• Microkid

Microkid

Smile

Oh, je wilde gewoon analoog ingang testen?

Verwijderd

Topicstarter
Microkid schreef op 10 februari 2003 @ 22:40:
Oh, je wilde gewoon analoog ingang testen?
Yep ;)
Pagina: 1