Verwijderd

Topicstarter
[rml][ Flashcard] MMC defect, RMA, wat is dat?[/rml]

Hier heb ik al eerder gemeld, mijn sandisk flashdisk is kapot, nu zegt sandisk, stuur em maar RMA, naar de USA!!! dan vraag ik, kan dat niet binnen europa, nee, zeggen ze, dat gaat niet.
Het gaat hier om een MMC van 32 megabyte, dus tjah, die kost +/- 25 euro, denk dat ik meer verzendkosten draai.
Dus, ik contact opgenomen met belstore, die zeggen regel et je maar met sandisk, daar geven zij geen garantie over, dus, toen contact opgenomen met siemens, omdat deze MMC in een siemens apparaat zat, maar die zeggen, regel et je maar met sandisk, maar wat moet ik nu doen? Zijn er nog andere opties?

• T-Blizzard
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:56
Denk dat als ik jou was ook gewoon een nieuwe zou kopen....
Is het slimst denk ik.

• Jeroen Blom
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:01
Regelen met de winkelier waar je de flashcard hebt gekocht. Zijn ze wettelijk verplicht.

"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko

Verwijderd

Topicstarter
Dus belstore moet dat doen?
Iemand erges waar ik die verkoper dan op kan wijzen?

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Even offtopic hoor, maar ik neem aan dat je een siemens SL45 hebt of niet?
Heb ik namelijk ook, maar past er nou ook SD in of niet :?

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Topicstarter
past geen SD in

Verwijderd

het is wettelijk verplicht om garantie tegeven, het bedrijf waar je het gekocht is zal het moeten oplossen, zolang je de aankoop bon hebt en binnen de garantie valt,
mededelingen van ja maar dat zijn goedkope dingen en daar geven we dus geen garantie op, is volstrekte onzin.
Pagina: 1