Life's not a Krentenbol
Wat heb je allemaal al nagekeken en wat heb je ermee gedaan? Hard laten vallen ofzo? Maken de batterijpinnetjes goed contact, zijn ze nog schoon? Wat is er gebeurd voordat hij het niet meer deed?
Ik was de firmware aan het upgraden dus dan zal dat zkr wel fout zijn gegaan? Maar de software gaf wel aan dat het goed was gelukt. Is hier nog iets aan te doen?
Life's not a Krentenbol
Domme vraag denk ik, maar is de batterij nog wel opgeladen?Fritesbakker schreef op 10 February 2003 @ 20:08:
Ik heb hier een Siemens M35 liggen maar nu wil dat ding niet meer aan gaan. Er zit geen garantie meer op da ding. Kan ik dat ding niet resetten ofzo? 10 seconden op aan/uit knop zonder batterij erin werkt ook niet.
Wat nu??
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Batterij is niet leeg, heb ook al ander batterij geprobeerd helpt ook niet. Sim kaart al verwisseld is het ook niet.
Life's not a Krentenbol
Je kunt proberen de originele software(of een andere versie) terug te zetten. Het zelf upgraden van je firmware mogen we je helaas niet bij helpen volgens de FAQ.
Bij de software zaten ook nog oudere firmware versies. Maar die werken ook niet. Heb geen idee wat te doen. Zou ik misschien naar een siemens servicepoint kunnen gaan en vragen wat die kunnen doen? Maar heb alleen geen garantie meer dus da valt ook af. Wat dan?
Life's not a Krentenbol
Firmware flashen is op eigen risico.
...en Garantie heb je er niet meer op. (Vervalt door flashen).
Maar dat flashen; daar doen we niet aan op GoT.
...en Garantie heb je er niet meer op. (Vervalt door flashen).
Maar dat flashen; daar doen we niet aan op GoT.
[ Voor 33% gewijzigd door Xandrios op 10-02-2003 20:35 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()