2 vraagjes m.b.t. het forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
1: Ik heb net een topicreport op dit topic gedaan: [rml][ BUSH Jokes] Dancing Bush[/rml] maar het is voor ander users niet te zien dat er een topic report is gedaan op dat topic gevolg is dat er mogelijk meerder topic reports worden gedaan op een topic, beetje overbodig. Net zoals je geen topic meld in SM als dat als is gedaan. Is het niet mogelijk om op de een of ander manier te laten zien dat er al een topic report is gedaan?

2: Ik weet dat dit eerder is langsgekomen, toen wilden men er niet aan beginnen maar mischien nu wel. Is het niet mogelijk om men HK toegang te geven, maar dan dat je de topics alleen kunt bekijken maar niet kan reageren en ook geen nieuwe topics kan openen, read-only dus. Wabt er staan dingen in de HK die je later nog een keer wil opzoeken, maar dat kan nu dus niet, dat is wel jammer.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
1 Ook als je kon zien dat er al een topic report geweest zou zijn kon je nog niet bepalen wat de inhoud ervan is. Dus volgens mij heb je daar niet echt veel aan. Als een topicstart al slecht is kun je hem beter in SeM gooien. Als het gaat om een reactie van iemand of iets anders kun je een topic report doen. En ja het kan dan wel voorkomen dat hij er vaker staat. Das toch niet echt erg?

2. Deze vraag is al wel vaker langsgekomen. De crew heeft het gewoon liever niet. Dus je zult moeten wachten tot het plan van de nieuwe HK af is. Tegen die tijd zullen de oude topics ook wel weer te zien zijn....

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

[list=1]
• da's geen probleem. De moderators zien dat snel en overzichtelijk, dus dubbele meldingen zijn geen probleem.
• daar ga ik niet over :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
chem: ik bedoelde meer dat users er tijd in een topic report stoppen en dat dus mischien niet nodig was geweest omdats iemand anders al een topicreport had gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1: Van dubbele topic reports heb je geen last, en niet alle users hoeven te weten of een topic gereport is.

2: Dat is inderdaad erg jammer, mocht je iets op willen zoeken of nalezen. Maar aangezien er niet bekend is of de HK permanent is of niet, en aangezien nog niet bekend is wie er toegang krijgen als er een HK v2.0 komt, heeft niemand access meer.

Ik heb overigens nog geen topic reports gezien waar veel tijd in gestopt was. Meer dan 10 woorden was een zeldzaamheid. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Tsja, topicreports zijn bedoeld voor korte reacties. Bv. "past niet in dit forum thuis omdat ..., wellicht moven naar ... ?" of "svp topictitle change, is onduidelijk" etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 20:12:
1: Van dubbele topic reports heb je geen last, en niet alle users hoeven te weten of een topic gereport is.
dat is ook wel weer zo :)
2: Dat is inderdaad erg jammer, mocht je iets op willen zoeken of nalezen. Maar aangezien er niet bekend is of de HK permanent is of niet, en aangezien nog niet bekend is wie er toegang krijgen als er een HK v2.0 komt, heeft niemand access meer.
je loopt je op Google bijv een ongelukt te zoeken naar iets wat ook in de hk staat en op google kan je het niet vinden en in de Hk weet je zo waar in welk topic het staat

maar als de crew het niet wilt dan hebben we gewoon pech

[ Voor 53% gewijzigd door Toet3r op 10-02-2003 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

die topic reports, kunnen alle mods die zien?
of alleen als je daar kan modden, zou Cheatah bijvoorbeeld de topicreports op dit topic kunnen zien :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Alleen in je eigen fora, waar je modrechten hebt.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

TR's kunnen gelezen worden door mods die kunnen wijzigen, deleten, editten of moven - maw alle acties die van belang kunnen zijn.

Pagina: 1