Toon posts:

Packard Bell audio

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb noodgedwongen mn Packard Bell pc moeten formatteren, groot virus erop enzovoort.. :r Nu heb ik dus Win '98 er opnieuw opgegooid, en mn videokaart erop gezet, werkt allemaal goed :*). Het enigste probleem is mijn geluidskaart. Omdat die ingebouwd is op het moederbord heb ik daar geen driver van op cd ofzo |:(. Weet iemand welke audiodrivers gebruikt worden door Packard Hell >:) en een site waar ik die kan downloaden?

• melvie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-08 08:16

melvie

Retro Icon

moet je even op je chipset op je mobo kijken welk type chipset hebt, dan zoeken naar die bepaalde drivers (type van je chipset), werkt meestal wel

[ Voor 9% gewijzigd door melvie op 10-02-2003 19:52 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Of ff windows update uitvoeren, werkt bij mij altijd met de meest vage AC97 chips van Realtek en C-Media.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

http://support.packardbel...ownload/drv/CAT127-06.asp

daar staat ie vast en zeker tussen

(overgens was je er zeer waarschijnlijk zelf ook wel uitgekomen door ergens een typenummer in te kloppen, nofi)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 19:56 ]

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:50
Gewoon naar de packard bell .nl website surfen en daar bij support kijken.

Als je er niet uitkomt: Gebruik de search, ik heb zeker 3 tot 4 keer een user de link gegeven naar de PB website, inclusief een stappenplan om er te komen.

Met elke keer de opmerking "1 minuutje werk".
Dus als je een beetje je best doet, heb je over 2 minuten werkende audio op je PC.

Dit topic is gesloten.