Toon posts:

Kenwood radio Koppelen aan een JVC Wisselaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen ik heb een probleem.

2 weken geleden heb ik een JVC 12cd wisselaar gekocht voor mijn Radio.
Heeft 2 weken ook perfect gedraait.
Gisteren werd me dus een ontzettend mooie Kenwood radio aangeboden die ik niet kon laten liggen.

Nu wil ik dus die wisselaar koppelen aan die Kenwood maarja compleet andere aansluitingen. Ik weet dat er converters voor bestaan maar niet waar je ze kunt kopen en anders wil ik weten hoe je dit het beste zelf kunt doen, omsolderen en dergelijke.

Ik hoop dat iemand het weet.

Greetz

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

OH->AVH

Verwijderd

Ik denk niet dat je die jvc rechtstreeks aan de kenwood kan hangen. Er bestaan wel modules waardoor je dan de changer via de fm-tuner van de radio kan beluisteren. Ook heb je dan een apart bedieningspaneeltje nodig.

Nu weet ik wel niet of jvc dit ook heeft en indien wel zal dit ook niet echt goedkoop zijn. Ook heb je toch een redelijk kwaliteitsverlies.
Naar mijn menig lijkt het me veel interessanter om de jvc te verkopen en een kenwood-wisselaar te kopen.

Verwijderd

vaak worden er verloop stukken gemaakt, dan moet je wel bij Pioneer zijn. En als het niet is heb je een probleem. En zoals yorkie het zegt die fm gevallen zijn er wel

Dus als ik jou was die pioneer of jvc terugbrengen en alles van 1 merk kopen.

• sjoerdb2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-05-2025
ik weet niet hoe die besturingen zijn, maar je zou alles kunnen doormeten? elk knopje... is wel een klote werk...

[ Voor 15% gewijzigd door sjoerdb2 op 11-02-2003 11:57 ]

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Is niet zonder meer compatible. Of een convertorbox in de handel, of pech hebben.

Over die kabel kan van alles verschillend gaan, stuursignalen etc. jij gaat ervanuit dat JVC en Kenwood dit wel hetzelfde zullen doen. Dat is dus niet zo.

Kortom, convertorbox of nieuwe wisselaar.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1