Toon posts:

dvd software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben opzoek naar en dvd programma wat dvdŽs afspeeld voor op de computer onder win2k. heeft iemand een aanrader?
pc = athlon 800 geforce256 sb1024

nieuwste versie van PowerDVD gaf foutmeldingen bij het afspelen van DVDŽs

B.V.D.

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 10-03 16:57

psy

http://www.7thzone.com/cgi-bin/page.cgi?id_page=downloads_sdp_pc1

Zelf kan ik onder win2k wel PowerDVD gebruiken. Anders moet je de Cinemaster proberen, of WinDVD. Als het niet lukt om een versie te pakken te krijgen (downloads doen het vaak niet) mail me dan.
j.bude@tip.nl

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Verwijderd

Topicstarter
thanx.. ik zie de links staan neem aan dat het dan wel lukt!
zo niet mail ik..!!!

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

PowerDVD rocks !

Ik ben er erg blij mee.

*hint* misschien een idee om je e-mailadres ff neer te zetten hier... Je weet nooit waar dat handig voor kan zijn... ;)

Verwijderd

Topicstarter
email is dat makkelijk?
okeej what ever u ask 4

bee_dizzy@hotmail.com

• psy

psy

Was het trouwens nog gelukt???

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Verwijderd

Topicstarter
ik kom er nu eigenlijk oas achter dat ik PowerDVD3.0 al heb (wat de laatste versie is volgens de site) en daar geeft hij een foutmelding (kan nu niet zeggen wat voor want zit op me werk) maar goed hij draaid geen dvdŽs. :'(
ik ga verder zoeken naar dvd proggies!!
bedankt voor alle hulp in iedergeval!!

Verwijderd

Topicstarter
je moet toch geen speciale settings of acties verrichten als je een dvd wil kijken?
installen dvd erin en kijken is het toch gewoon?

• psy

psy

Nee, alleen moet DMA wel ingeschakeld zijn op je DVD drive. Maar zelfs als dat uit staat moet het (zij het schokkerig) werken.

Zal vanavond eens kijken naar mijn settings en versie ed.

Verwijderd

Topicstarter
nieuwe ontwikkelingen!!!

ik heb gisteren even de trial version gedownload van PowerDVD en dat gaat helemaal okeej!!
maar als ik de officiele versie pak dan is het 3x nix.. geeft ie een fout melding die het programma niet kent en moet ik naar de support desk mailen.!

en bij de trial version vroeg hij ook of ik dma wou enabelen voor dvd en cd-rom drive!!

die vraag kreeg ik ook niet bij de normale versie!!

ik ga het maar even doen met de 30 dagen trial! :'(
Pagina: 1