Toon posts:

[ld.so] error bij het starten van teamspeak2 server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik draai een debian woody server, heb teamspeak2 gedownload, unzipped en geprobeerd "tss.minimal_startscript" te starten. ik krijg de volgende error:

code:
1
Inconsistency detected by ld.so: dynamic-link.h: 62: elf_get_dynamic_info: Assertion `! "bad dynamic tag"' failed!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

woutur

Klauwtjes uit!

Lol :) Wat heb jij toch een mazzel dat een van de TeamSpeak coders nederlands is en een ander teammember (yours truly) toch bijna elke dag hier rondstruint :)

Ik ga voor je kijken of ik het probleem kan reproduceren op mijn eigen woody server. Je kan natuurlijk ook het teamspeak eigen forum gebruiken, Niels kijkt daar regelmatig. Bovendien zit hij en een andere linux gek vaak op het IRC kanaal.
Maar ik ga het even uitvissen voor je. Check morgen maar even :)

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

woutur

Klauwtjes uit!

"so that guy is propably using too new binutils vs too old glibc"
"either update glibc to 2.2.4 or higher, or downgrade binutils below 2.11"
(antwoord op ons IRC kanaal)

Ik zou even kijken naar google met die error die je kreeg... Het is geen teamspeak gerelateerd probleem denk ik.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Verwijderd

Topicstarter
ik kon op google zo gauw niks vinden met die melding, ik probeer wel ff om glibc te upgraden.

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:57

deadinspace

The what goes where now?

Debian Stable heeft glibc 2.2.5, dat zou nieuw genoeg moeten zijn dan.

Verwijderd

Topicstarter
mjah, zit net te kijken naar het upgraden van glibc...
zou niet eens nodig moeten zijn.
vreemd, ik kom wel ff naar dat irc kanaal straks om te vragen hoe het nou zit.
Pagina: 1