Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Losse moederbordtray?

Pagina: 1
Acties:

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-04 16:59
Weet iemand waar ik voor een redelijke prijs een fatsoenlijke losse moederbordtray (met PCI kooi attached dus) kan krijgen? Bij Pcmods.com kun je voor 35 dollar een lian-li PC-60 tray kopen, maar dat zal met shipping wel vrij duur worden.

Het hoeft geen alu te zijn, al is dat natuurlijk leuk, en er mag ook een case omheen zitten, maar de prijs moet echt wel onder de 50 euro blijven.

[ Voor 4% gewijzigd door Jasper Janssen op 10-02-2003 21:52 ]

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Euh, ga eens kijken bij je lokale pc boer of 'ie nog een 2ehands atx kastje heeft staan..kan je volgens mij voor 10 euro wel aan de slag.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-07 16:28

snooze

kinda busy atm.

voor 40 euro heb je een hele kast + voeding bij computerland dremel d'rop en klaar is jasper ;)

edit:
45 euro sorry iets duurder geworden

[ Voor 25% gewijzigd door snooze op 10-02-2003 19:34 ]

weet iemand nog een leuke signature?

• Jasper Janssen
Mjah, maar ik heb geen dremel (wel een metaalzagende decoupeerzaag), en bovendien mist een case toch vaak de stevigheid van een losse moederbordtray (als je eenmaal alle verstevigingen hebt weggesneden..). Of je krijgt van die cases waar een 'verwijderbare moederbordtray' inzit die bestaat uit een verwijderbare zijplaat, en dan heb je helemaal geen connectie meer tussen de onderplaat en de pcikooi als je gesneden hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Jasper Janssen op 10-02-2003 20:00 ]

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Je bent tweaker of niet natuurlijk he ;)
Ik zou liever een paar euroknaken uitgeven en zelf de boel uit een kast halen dan meer dan 45 euro (nog steeds 100 piek hoor!) te betalen voor een kant en klaar plankje..

Verwijderd

Ik zou fff een advertentie in V&A gooien.. misschien ook nog op marktplaats...

Er zijn zat mensen die een oude pc case in de hoek hebben liggen.. Ik had er ook 1, maar die heb ik voor m'n digicube gebruikt })

Vraag gewoon of iemand die bij jou in de omgeving woont zo'n ding over heeft.. misschien krijg je 'm zelfs voor nix :9

• bobo1on1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-10 00:17
Een bigtower aopen kast heeft zo'n mooie tray die je er met de kaart sleuven tegelijk uit kunt halen, alleen is zo'n kast nou niet bepaald goedkoop.

Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.

• Jasper Janssen
Ja, zo'n tray bedoel ik dus, alleen een onderplaat heb ik er ook nog wel een stuk of wat van liggen. Dat is dus ook het probleem, als je uit een kast snijdt dan is de verbinding van het rechtopstaande stukje (PCI kooi, en evt ATX-opening) met de onderplaat in ieder geval bij alle kasten die ik heb nogal flimsy tot niet-aanwezig, omdat de ontwerper er vanuit gaat dat de rest van de kast aanwezig is om de stevigheid te geven. Je zou misschien een paar diagonale crossbraces kunnen gebruikken, maar dat wordt nooit echt mooi.

Die Lian Li is echt een hele mooie tray, helemaal uit aluminium enzo. Misschien kunnen sommige van de bedrijven die lian li onderdelen hebben hem ook wel krijgen als je erom vraagt.. straks maar eens wat mailtjes uitsturen.

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Maar als je zo goed weet wat je wil, waarom post je het hier dan ?
Bel even met een leverancier en kijk in de prijskijk.

Maar waarom wil je iets moois? Je bouwt het toch in of niet?
Ik snap de hele alu-hype niet echt, je hebt er totaal geen voordeel mee..

• Paul C
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:44
Ik ben bezig met het ontwerpen van mijn eigen MB-backblate met de pci sloten eraan uit 1 stuk, als je de voorlopige tekening (in .dwg) wilt of de ATX formfactor .PDF's wilt moet je maar ff mailen, dan kun je er zelf een uit een stuk staal laten snijden+zetten.

• Anubis801
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Kan iemand misschie een plaatje of link van zoites plaatsen weet niet waar jullie het over hebben

=/\= System Status =/\=

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.bit-tech.net/images/review/132/17.jpg
Die losse plaat die ze er half uitgeschoven hebben. Volgens mij is niet elk mobo tray systeem hetzelfde. Een oude AT-kast van me heeft een soort klik systeem met een heel brak veertje, dus er zijn verschillende varianten afaik.

• NielsNL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 08:08

NielsNL

DigiCow

Die heb ik wel voor je, is alleen wel AT...
Dus als je een ATX board eri wil hebben moet je een beetje dremelen...

M'n Oma is een site aan het haken.

• Jasper Janssen
Hydraulik-Phunk schreef op 10 February 2003 @ 22:24:
Maar als je zo goed weet wat je wil, waarom post je het hier dan ?
Omdat wat ik wil dus niet te krijgen is, voor zover ik kan zien, of alleen in de VS enzo. Soms zijn er wel eens mensen hier die meer weten over waar iets te krijgen is dan de pricewatch omdat ze het zelf al eens nodig gehad hebben.
Maar waarom wil je iets moois? Je bouwt het toch in of niet?
Ik snap de hele alu-hype niet echt, je hebt er totaal geen voordeel mee..
Aluminium, zoals gezegd, maakt me op zich niet zoveel uit, maar het moet wel removable blijven, als het kan, en het moet er gewoon goed uitzien omdat ik als het even kan liever niet heb dat het eruit alsof er een dronken baviaan een dremel in z'n handen gekregen heeft -- En als ik er teveel aan moet doen krijg je dat vanzelf ;)

Verwijderd

ik heb een ATX mobo tray met een aangegoten PCI deel voor je liggen hier, als je hem komt halen is ie voor jou.

ik woon in rotterdam

m.debes@chello.nl
Pagina: 1