[WINXP] Programma's installeren

Pagina: 1
Acties:

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-09 11:48
Hallo,

Ik heb een probleem met windows xp dat ik geen programma's kan installeren. Maakt niet uit welk soort programma Office, Norton antivirus, enz.

Echt een heel erg vaag probleem. Heb de pc al twee keer opnieuw geinstalleerd maar dat help ook niet. Is heir misschien een update of iets dergelijks voor.

BVD

Dit is de melding die ik krijg.
Afbeeldingslocatie: http://ml.xs4all.nl/pics/naamloos.PNG

[ Voor 4% gewijzigd door Guider op 10-02-2003 18:44 ]

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

plaatje werkt niet,

je bent wel als administrator ingelogd? want dat is nodig om sommige programma's te instaleren

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Guider
Ik denk dat ik het probleem al heb gevonden en dat is mijn cd rom speler.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Guider schreef op 10 February 2003 @ 18:44:
Ik denk dat ik het probleem al heb gevonden en dat is mijn cd rom speler.
Heel je CD-ROM speler kapot of een bepaald CD'tje?

Je gaat me toch niet vertellen dat het een brak CD'tje was en jij 2 keer een herinstall hebt gedaan he? :o

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Guider
vindt het maar een vaag probleem. Ik kan gewoon windows xp installeren met die cd rom driver en als ik een programma wil installeren krijg ik een fout melding. Nou ben ik alles aan het installeren via ee gedeelde cdrom speler

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

m.a.w. Het is een rot CD' tje... of zit dezelfde CD in de gedeelde drive? Is die CD legaal? Of illegaal.. want gekopieerde CD's werken niet altijd en zijn gevoeliger he...

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Guider
Ik krijg het zowel bij legale cd's als bij illiagele cd's. En dat cd'tje wat in de gedeelde drive zit is het zelfde cd'tje.

Cd-rom speler is Lite-on 52x24x52
Pagina: 1