ik was een tijd geleden op een forum van www.computerx.nl maar naar 1 dag was er nog geen 1 reactie op... dus stel ik dezelfde vraag even hier en hoop op antwoord.
Hoi,
Ik heb nu een intel pentium3 700 mhz pctje.
Hij is nu al 2 jaar oud ofzo en begint dus al een beetje achter te lopen...
Sinds ik een 'Red alert' fan ben en ik laatst op de site kwam en een paar reviews over 'Red Alert Generals' las kwam ik erachter dat de minimaal systeem eisen voor het spel al 800 mhz zijn !
het word dus tijd voor een update he.
Daarom wil ik even van jullie hoeveel mhz processor ik er in kan zetten.
Ik wil zoveel mogenlijk mhz, mijn broer vertelde me dat als je meer dan pc133 wilt je er een converter tussen zal moeten zetten of zo iets.
superveel verstand heb ik er niet van dus daarom kom ik hier even voor informatie .
Natuurlijk willen jullie weten wat voor moederbord ik heb dus heb ik hem even gezocht.
op de voorkant staat : ASUS 440BC FLAGSHIP MOTHERBOARD P3B-F
JumperFree Max.6PCI Bus Masters.
Hoeveel mhz kan ik maximaal nemen, waar kan ik het kopen, hoeveel zal het ongeveer kosten, en heb ik ook een converter nodig ?!
Alvast bedankt voor jullie hulp !
Hoi,
Ik heb nu een intel pentium3 700 mhz pctje.
Hij is nu al 2 jaar oud ofzo en begint dus al een beetje achter te lopen...
Sinds ik een 'Red alert' fan ben en ik laatst op de site kwam en een paar reviews over 'Red Alert Generals' las kwam ik erachter dat de minimaal systeem eisen voor het spel al 800 mhz zijn !
het word dus tijd voor een update he.
Daarom wil ik even van jullie hoeveel mhz processor ik er in kan zetten.
Ik wil zoveel mogenlijk mhz, mijn broer vertelde me dat als je meer dan pc133 wilt je er een converter tussen zal moeten zetten of zo iets.
superveel verstand heb ik er niet van dus daarom kom ik hier even voor informatie .
Natuurlijk willen jullie weten wat voor moederbord ik heb dus heb ik hem even gezocht.
op de voorkant staat : ASUS 440BC FLAGSHIP MOTHERBOARD P3B-F
JumperFree Max.6PCI Bus Masters.
Hoeveel mhz kan ik maximaal nemen, waar kan ik het kopen, hoeveel zal het ongeveer kosten, en heb ik ook een converter nodig ?!
Alvast bedankt voor jullie hulp !