"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
er zijn denk ik genoeg mensen die een 60GB d740x willen ruilen voor een 60gb plus9.
maar ik denk dat het niet zo heel veel zou uitmaken. De snelste schijf zou moeten wachten op de sloomste, en beide zijn wel redelijk snel dus. (ik weet dit dus niet zeker he, dus niet direct uitschelden als ik het fout heb
)
maar ik denk dat het niet zo heel veel zou uitmaken. De snelste schijf zou moeten wachten op de sloomste, en beide zijn wel redelijk snel dus. (ik weet dit dus niet zeker he, dus niet direct uitschelden als ik het fout heb
Volgens mij zijn de verschillen tussen deze 2 HD;s nou niet gigantisch groot. Dus moet wel gaan.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
In theorie zou het allemal prima moeten werken in de praktijk wordt het iets onbetrouwbaarder.
ik zou het gewoon proberen maar zou zeker voor een goeie backup zorgen
ik zou het gewoon proberen maar zou zeker voor een goeie backup zorgen
Then we ate some mescaline and went swimming - Hunter S. Thompson.
Ja dat scheelt. En je merkt het nauwelijks. In de faq staat trouwens dat de snelheid bepaald wordt door de langzaamste schijf. En het klopt nog ook.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
In dat geval is mijn vraag beantwoord
Heel erg bedankt 
* ^Mo^ gaat weer lekker verder spelen
* ^Mo^ gaat weer lekker verder spelen
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Pagina: 1