BPM Studio 4.6 en SBLive Driver Update...

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Freggel_United
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-07-2025
Veel gezocht, niets gevonden:

Ik heb het volgende probleem: Ik heb twee PC's, PC1 is een Pentium III 500 op een MSI 6199VA, met 256 Mb geheugen. PC2 is een Duron 750@825 op een Gigabyte 7IXE4, met 384 Mb geheugen. Bijde PC's draaien Win2k SP3.

PC1 heeft een Soundblaster Live! Player 1024, PC2 heeft een Soundblaster Live! Value... tot voorheen werkte BPM Studio vlekkeloos op allebei de PC's, ook de Front/Rear aansturing van BPM (dus 2 stereokanalen) werkte prima. Nu heb ik de laatste drivers geinstaleerd van Creative (LiveDrvPack.exe). Alles werkt perfect, behalve BPM Studio. Ook de Front/Rear test van Creative werkt prima, eigenlijk alles werkt, op BMP na.

Ik krijg bij de options mooi de driver te zien, en kan dus voor Player 1 kanaal 1+2 kiezen, en voor Player 2 kanaal 3+4. De players beginnen ook vrolijk te spelen, ik hoor alleen niets. De Mixers van zowel BPM en Windows staan open, en er is niets gemute, dus daar ligt het niet aan.

Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen ? Ik vermoed dat het eerder aan BMP zal liggen dan aan de nieuwe drivers, gezien verder alles perfect werkt.

Het enige wat nog zou kunnen is het updaten van BPM Studio, maar ik vrees dat dit misschien geen nut heeft, dus ik wil eerst proberen of er een manier is om de huidige instalatie aan de gang te krijgen. Alvast bedankt :)

ps. Het instaleren van DirectX 9 hielp niet.

By each crime and every kindness, we birth our future

• Freggel_United
* Freggel_United geeft er toch even een schup tegen voordat 'ie gaat slapen :)

Foei * Freggel_United ! stoute * Freggel_United !

• TAMW
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-07 21:02
Dit probleem heb ook.
Het enige wat bij mij werkte is weer terug gaan naar de MS Soundblaster Live! driver. Verder heb ik er nooit een oplossing voor kunnen vinden.

• Freggel_United
TAMW schreef op 11 February 2003 @ 10:35:
Dit probleem heb ook.
Het enige wat bij mij werkte is weer terug gaan naar de MS Soundblaster Live! driver. Verder heb ik er nooit een oplossing voor kunnen vinden.
Als ik terug ga naar de MS Soundblaster Drivers (SB Live Basic) dan heb ik dus geen Front/Rear ondersteuning... En die moet ik dus wel hebben, om een beetje fatsoenlijk met BPM te kunnen werken...

* Freggel_United gaat op zoek naar "oude" drivers...

Verwijderd

JO. Ik heb tijden gezocht, en nu de oplossing voor de creative 5.1 gevonden. Het zit hem in de drivers. Download de kx drivers voor de creative en je bent klaar. Nu kun je gewoon met BPM aan de slag, ook de samples werken dus we kunnen weer verder :P

MikeJ