Vanmiddag unreal2 aangeschaft. Alles leuk en wel, installeren die hap (damn weer 2Gb minder). Verliep allemaal soepeltjes.
Wil ik beginnen met gamen, start hem dus op, new game --> normal. Krijg ik het load scherm in beeld en knalt hij me hard terug naar windows, met een dikke error die op ddhelp.exe was gemaakt.
DirectX setup nog een keer gedraait, installatie liep vlekkeloos, kijken of alles werkt in dxdiag, ook alles in orde, nog een keer proberen zelfde verhaal.
Vervolgens wat met videodrivers lopen pielen (41.09, 40.72 en de 39.07) Hielp ook allemaal niet.
Laatste drivers voor me SB live! platinum 5.1, mocht ook niet helpen. Iemand met de gouden tip??
Specs:
MSI 845e max2 Mamaplank
Intel 2,53 Ghz CPU
2x 256 DDR geheugen van samsung (pc2700)
SB live! platinum met de laatste drivers
Geforce4 Ti4600 128mb met de laatste drivers
DirectX 9.0
Win98se met de laatste updates.
Wil ik beginnen met gamen, start hem dus op, new game --> normal. Krijg ik het load scherm in beeld en knalt hij me hard terug naar windows, met een dikke error die op ddhelp.exe was gemaakt.
DirectX setup nog een keer gedraait, installatie liep vlekkeloos, kijken of alles werkt in dxdiag, ook alles in orde, nog een keer proberen zelfde verhaal.
Vervolgens wat met videodrivers lopen pielen (41.09, 40.72 en de 39.07) Hielp ook allemaal niet.
Laatste drivers voor me SB live! platinum 5.1, mocht ook niet helpen. Iemand met de gouden tip??
Specs:
MSI 845e max2 Mamaplank
Intel 2,53 Ghz CPU
2x 256 DDR geheugen van samsung (pc2700)
SB live! platinum met de laatste drivers
Geforce4 Ti4600 128mb met de laatste drivers
DirectX 9.0
Win98se met de laatste updates.
Blaat...