Hallo,
ik gebruik de onderstaande javascript functie om een nieuw beperkt browservenster te openen met bepaalde resultaten, als er op een formulier submitknop gedrukt wordt, dit formulier wordt geladen in een inlineframe dat de naam "midden" heeft..
dat werk allemaal erg mooi, maar als ik nu buiten dit inline frame op een andere submitknop druk worden de resultaten van die actie ook in een nieuw venster getoond, terwijl die nou juist weer in het inline frame getoond moeten worden.
Ergens moet er iets conflicteren met dat javascript of zo. ik heb dit al eens eerder gezien.
iemand enig idee hoe dit op te lossen??
thanx
Bart
ik gebruik de onderstaande javascript functie om een nieuw beperkt browservenster te openen met bepaalde resultaten, als er op een formulier submitknop gedrukt wordt, dit formulier wordt geladen in een inlineframe dat de naam "midden" heeft..
dat werk allemaal erg mooi, maar als ik nu buiten dit inline frame op een andere submitknop druk worden de resultaten van die actie ook in een nieuw venster getoond, terwijl die nou juist weer in het inline frame getoond moeten worden.
Ergens moet er iets conflicteren met dat javascript of zo. ik heb dit al eens eerder gezien.
iemand enig idee hoe dit op te lossen??
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| var myWin = null; function popUp(url,x) { var _w='400'; var _h='300'; if (x && x==1) { _w='500';_h='400'; } if (x && x==2) { _w='500';_h='479'; } var _parms = 'toolbar=0,location=0,directories=0,status=1,menubar=0,scrollbars=0,resizable=1,width='+_w+',height='+_h; myWin=window.open(url,"win1",_parms,true); myWin.focus(); self.name = "mainWin"; } |
thanx
Bart
[ Voor 21% gewijzigd door barteke op 10-02-2003 18:19 ]
I am a rock, I am an Island, and a rock feels no pain and an Island never cries