Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwsbericht verwijderd

Pagina: 1
Acties:

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-11 08:23
Een van de nieuwe(re) nieuwsposters vond het wel eens een leuke afwisseling om een post te plaatsen over "hitte en je hardware". Dit is blijkbaar niet in al te goede aarde gevallen, vanwaar ook het bericht is verwijderd. (Het ging hier om een nieuwspost met foto's van een videokaart die in de fik stond)

Ik plaats dus dit topic zodat jullie weten dat wij hem hebben verwijderd (hij zelf eigenlijk) en dat jullie je dus niet hoeven af te vragen wat er mee is gebeurd.
Met vriendelijke ~/O Floris

Bericht hierboven

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
pfff.. ik reageerde erop met de vraag of dit wel een zinvolle posting was en werd meteen omlaaggemodderd! :(

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

• AMD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-10 09:21

AMD

Life is short. Play more

Dat vielme ook al op, maar waarom was het niet in goede aard gevallen? Ik vond het juidt wel leuk.

• barrel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-11 17:09
mmmm ik vond het wel stoer ... fikkie steken blijft leuk, vooral als je je hardware in de fik steekt die je normaal toch naar zolder trapt of sow. Ik heb ook alle plaatje bekeken op hun webstite, daar wilden ze de boel nog in de brandsteken met een raket of sow (als ik het goed begrepen heb).

Ik vind zulke postings leuk, kheb ook smakelijk gelachen toen ze die voodoo 3000 onder een heleboel voltage zette :) :)

Ik begrijp dat niet ieder 1 zulke berichten leuk vind, maar der zijn er vast wel een paar. Ik vind ook weleens andere berichten geen moer aan , maar mischien vinden andere mensen dat wel weer leuk. Toen ze een keer een computer onderhanden hebben genomen met een bijl, pistool en ketingzaag heb ik ook kostelijk gelachen. IK vind dat humor :) Dus wat mij betreft kun je die dingen gewoon posten ( sick minded IK WEET HET :) :) )

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

voor de liefhebbers:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14401

Ik vond hem ook erg leuk, en heb dan ook deze reactie gegeven, die iemand omlaag modde met een -1 troll :?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Zit niet zo te zeuren met z'n allen jongens, het is een grappige post en het is maar een v1 en een 24x die d'r aangaan, en nee, daar kan je geen dorp in Afrika mee opbouwen.
"t.net onwaardig", "pure onzin"...
Wat maakt het uit? Zo nu een dan een beetje dolle blaat erdoorheen zorgt voor het losse karakter van de site. En mocht je zo'n post zo nu en dan niet waarderen, kijk dan gewoon niet, zo vaak staat er niet zoiets op t.net. [/quote]

Verwijderd

Ik wil trouwens ff nog melden dat dat artikel al een dikke maand oud is of zo .. en nu is het ineens nieuws? :?

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Is er een mislukte poging gedaan de post terug te zetten ofzo? Ik zie nu een koelkasten draad met daarin de reacties van deze verwijderde draad.

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Volgens mij staan al die leuke reactie's nu onder het artikel van "Bellen met je Online koelkast".

Lijkt me een foutje :)

Edit : hmmm, Irrelevant was iersje sneller zie ik :)

Hij is trouwens ook weer weg ondertussen, zeker hetzelfde id gebruikt waardoor de oude reactie's terugkomen ?

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Gaat de koelkast draad weer weg. Ik denk: goed zo, foutje opgemerkt, zometeen komt de goede thread terug. Komt weer die koelkast draad terug. :?

• Red devil
  • Registratie: December 1999
  • Nu online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 15 november 2000 11:30 schreef Floris_Diemel het volgende:
Een van de nieuwe(re) nieuwsposters vond het wel eens een leuke afwisseling om een post te plaatsen over "hitte en je hardware". Dit is blijkbaar niet in al te goede aarde gevallen, vanwaar ook het bericht is verwijderd. (Het ging hier om een nieuwspost met foto's van een videokaart die in de fik stond)

Ik plaats dus dit topic zodat jullie weten dat wij hem hebben verwijderd (hij zelf eigenlijk) en dat jullie je dus niet hoeven af te vragen wat er mee is gebeurd.
Met vriendelijke ~/O Floris[/quote]Ik vind zulke berichtjes altijd wel leuk om te lezen, afwisseling is altijd leuk

Verwijderd

Gelukkig, de volgende keer laat ik het dus gewoon staan...

Verwijderd

Bij dat soort half off-topic postings krijg je meestal dit soort reacties van bezoekers(alhoewel ik deze posting niet heb meegekregen, dus ik weet niet hoe het nu precies was). Anyway, ik kan me voorstellen dat niet iedereen het leuk of interessant vindt, maar het hoeft niet altijd per definitie getrashed te worden.

Verwijderd

Na mijn reply op dit nieuws was mijn hele
cookietrommel fucked up,Thanx!:(

Verwijderd

Hmmm beetje vreemd...

Een voodoo3 electrocuteren nieuwspost kan wel, maar een voodoo1 slopen niet? (heb de nieuwsposting helaas niet gelezen)

Ik vind het maar een inconsequente beslissing.
Pagina: 1