het klinkt misschien wazig, maar beter kon ik het niet beschrijven.
Ik heb gegevens in m'n database staan, die vis ik eruit. Nu wil ik die gegevens in $message plakken met wat tekst erom heen.
Nu weet ik niet (meer) hoe dat moet en ik heb geen flauw idee waarop ik moet zoeken.
dit is nu wat ik heb, $message dient als tekst in een email.
Mijn probleem ligt in het verwerken van die while() lus, hij kan er niet buiten, en weg laten is ook geen optie.
op dit moment krijg ik deze fout meding:
Ps. een zoekwoord is ook goed, ik heb nml. geen flauw idee waarop ik moet zoeken
Ik heb gegevens in m'n database staan, die vis ik eruit. Nu wil ik die gegevens in $message plakken met wat tekst erom heen.
Nu weet ik niet (meer) hoe dat moet en ik heb geen flauw idee waarop ik moet zoeken.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
| $message = '<p>Hallo *naam*,</p> <p>In deze email staan de gegevens die zijn gebruikt bij het maken van uw offerte.</p> <table width="75%" border="0"> <tr> <td>Artikel nummer</td> <td>Hoeveelheid</td> <td>Uitvoering (internationaal of express)</td> </tr>'. //24 komt eraan while($row = mysql_fetch_array($result)) { '<tr>'. $row['bestel_nr_trein']. '</td> <td>'. $row['bestel_hoeveelheid']. '</td> <td>'. if($row['bestel_nr_trein']= 1) { "internationaal". } else { "express". } '</td> </tr>'. } ' </table> <p>Op basis van deze gevens wordt er een offerte gemaakt.<br> Er wordt daarna zo snel mogelijk telefonisch contact met u opgenomen.</p> <p>Met vriendelijke groet,</p> <p><a href="http://www.***.nl">De ***</a></p> <p> </p> <p>--- Mocht u niets van deze email afweten, mail dan naar <a href="mailto:webmaster@***.nl">webmaster@***.nl</a> --- </p>'; echo $message; |
dit is nu wat ik heb, $message dient als tekst in een email.
Mijn probleem ligt in het verwerken van die while() lus, hij kan er niet buiten, en weg laten is ook geen optie.
op dit moment krijg ik deze fout meding:
Heeft iemand hier een idee voor.Parse error: parse error, unexpected T_WHILE in
c:\program files\apache group\apache\htdocs\peter\upload\test\offerte\mail_offerte.php on line 24
Ps. een zoekwoord is ook goed, ik heb nml. geen flauw idee waarop ik moet zoeken
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!