signature
Problemen niet, vraag me alleen af wat je ermee zou willen doen 
Je GF is veel sneller namelijk, en ik vind OpenGL er ook beter uitzien dan Glide apps
Je GF is veel sneller namelijk, en ik vind OpenGL er ook beter uitzien dan Glide apps
Bnet pindle#2913
Verwijderd
tuurlijk wel, maar echt veel zin heeft het niet. die mx kaart is veel beter dan die hele doorluskaart
edit: pff, te laat
edit: pff, te laat
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2003 16:35 ]
Dat OpenGL beter uitziet dan Glide is gelul. Het ligt met name aan de GPU, programmering in de applicatie hoe goed iets eruit ziet 
Het enige probleem wat je zover ik weet kan krijgen is dat in alle games de Direct 3D naar de Voodoo wordt gestuurd. Dit kan soms best vervelend zijn. Had ik altijd met NFS3. Me Voodoo2 trekt met zo'n spel niet zo goed door als met me GF4Ti4200
edit:
GF4MX beter dan een Voodoo Graphics? Goh
weet je wel hoeveel tijd er tussen die 2 kaarten zit? En met oude spellen die vooral lekker/alleen draaien in Glide is het een mooi alternatief.
Zo speel ik hier nog lekker Unreal met me Voodoo2 ipv GF4 ( Direct 3D in Unreal zuigt hard
)
Het enige probleem wat je zover ik weet kan krijgen is dat in alle games de Direct 3D naar de Voodoo wordt gestuurd. Dit kan soms best vervelend zijn. Had ik altijd met NFS3. Me Voodoo2 trekt met zo'n spel niet zo goed door als met me GF4Ti4200
edit:
GF4MX beter dan een Voodoo Graphics? Goh
Zo speel ik hier nog lekker Unreal met me Voodoo2 ipv GF4 ( Direct 3D in Unreal zuigt hard
[ Voor 29% gewijzigd door Vinnie op 10-02-2003 16:38 ]
C:\>_
Ok tnx!, de kaart is idd voor de oudere game's zoals unreal 1. Maar goed is zal de config vanavond eens draaiende maken.
signature