Ik zat dus gewoon lekker een potje Fifa te spelen, hoor ik ineens een enorme knal. Zie ik dat het frontje van mn Philips DVD/CDrw combo eraf ligt. Jammer dan d8 ik...
Ik pc uit en weer aan. Wil fifa weer opstarten --> Please insert CD.
ik cdspeler open, ligt mn hele (originele) fifa cd aan diggelen.
Ik heb de speler er nu dus uitgehaald en zo veel mogelijk de losse stukjes cd eruit proberen te schudden. Maar kan het kwaat om nu te proberen of ie het nog doet?
Of kan ik dan alleen nog maar meer schade aanrichten aan mn pc?
Of zou ik de cdspeler kunnen openschroeven om alle stukjes eruit te halen, of is de kans dan groot dat de laser enzo kapot kunnen gaan?
Ik kan hem natuurlijk gewoon weer aansluiten en proberen, maar wil graag eerst ff weten of het echt geen kwaad kan
Owja, ik denk btw dat mn garantie al verlopen is, kheb dat ding al ruim een jaar zonder problemen gebruikt...
Ik pc uit en weer aan. Wil fifa weer opstarten --> Please insert CD.
ik cdspeler open, ligt mn hele (originele) fifa cd aan diggelen.
Ik heb de speler er nu dus uitgehaald en zo veel mogelijk de losse stukjes cd eruit proberen te schudden. Maar kan het kwaat om nu te proberen of ie het nog doet?
Of kan ik dan alleen nog maar meer schade aanrichten aan mn pc?
Of zou ik de cdspeler kunnen openschroeven om alle stukjes eruit te halen, of is de kans dan groot dat de laser enzo kapot kunnen gaan?
Ik kan hem natuurlijk gewoon weer aansluiten en proberen, maar wil graag eerst ff weten of het echt geen kwaad kan
Owja, ik denk btw dat mn garantie al verlopen is, kheb dat ding al ruim een jaar zonder problemen gebruikt...