Toon posts:

[Java] 404

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
404 Java 1.1.4

Die melding krijg ik in de Logfile van IIS.
Op de client pc krijg ik de melding:
cannot run this application contact your administrator

Ligt het dan aan de rechten op de client pc of aan de server die iets niet goed doet?
Het is vanaf een externe computer

Als ik vanaf intern java uitvoer dan doet hij het wel goed.

• kvdveer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-11-2025

kvdveer

Z.O.Z.

Kun je svp wat gedetailleerder zijn? Wat probeer je, wat draai je exact voor software? Wat heb je geprobeerd om de fout te verhelpen?

Localhost, sweet localhost

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-08 10:39

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Zou je mischien iets duidelijker kunnen zijn? Wat is extern, wat is intern, wat probeer je precies uit te voeren, stukje code misschien....

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:18
whahaha, lekker vaag dit. Zoals de hierboven al gezegd is "MEER INFO"

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het programma GoldMine Everywhere Java client van Frontrange (pakket heet GoldMine everywhere server.) Deze maakt gebruik van een Java applet. Als ik van intern (dus in ons netwerk 192.168.2.X ) laad dan doet hij alles perfect en start het applet en kan ik remote GoldMine runnen. Gebeurd dit van buiten het netwerk (het programma heeft een service genaamd Apllication Publishing Service die draait op de win2k AS) dan komt er op de IIS van de server in de logfile die melding van hierboven.

• Soultaker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:08
Ik weet niet hoe consequent IIS is, maar een 404 hoort te betekenen dat de opgevraagde pagina niet gevonden kan worden. Alle HTTP foutcodes die beginnen met '4' zijn in principe fouten bij de client, maar als de server niet goed geconfigureerd is, kan het natuurlijk ook gebeuren dat de client de verkeerde resources opvraagt.

Maar om even bij de quickstart te blijven; waar denk je zelf dat 't aan ligt? Hoe zou je dat uit kunnen zoeken? Wat heb je daarvan al gedaan, en wat waren je bevindingen?

[ Voor 14% gewijzigd door Soultaker op 10-02-2003 16:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
Denk zelf dat het aan het stuk Java ligt dat de client van buitenaf gebruikt. Heb dit pas op 1 pc van buitenaf geprobeerd omdat ik nog geen andere mogelijkheid zag. Zal vanavond vanaf een andere pc van buitenaf proberen te connecten. Kan ook zijn dat het te maken heeft met een aantal hotfixen van MS die ik vrijdag heb ge-installeerd. Deze heb ik weer verwijderd (stond op support site van FrontRange dat deze niet compatible zijn met Everywhere Java client) en hierna werkte hij intern weer. Kan dus best zijn dat hij van extern iets nog verkeerd doet?
Pagina: 1