Cutebritney in "Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 3"
En dus gaan we hier niet verder....Bij nader inzien; dit topic gaat op slot. Mischien dat hij vanavond wel weer open kan; dat moeten we maar even bekijken.
Als ik straks tijd heb ga ik met de trashknop langs de verschillende bullshitreply's. Want zoals het nu loopt, gaat het in ieder geval NIET goed.
[ Voor 3% gewijzigd door Han op 10-02-2003 15:55 ]
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
we kunnen inderdaad beter ff afwachten.. waarschijnlijk / misschien / hopelijk gaat de andere topic later weer open...
ik ben ook nog steeds op zoek naar de beste prijs voor p800.
eigenlijk probeer ik mezelf nog een weekkie of 2 in te houden... in de hoop dat ie een euro'tje of 100 inzakt.
bij belco is 830 en bij t4telecom 750.. maar die heeft weer alleen vodafone...
wat denken jullie zal ie zakken of niet..
gaan de andere nou weer open of nie
eigenlijk probeer ik mezelf nog een weekkie of 2 in te houden... in de hoop dat ie een euro'tje of 100 inzakt.
bij belco is 830 en bij t4telecom 750.. maar die heeft weer alleen vodafone...
wat denken jullie zal ie zakken of niet..
gaan de andere nou weer open of nie
Als die nieuwe lading P800's zou komen zou hij toch ongeveer 100 euro in prijs zakken?
Het grote Sony Ericsson P800 topic - Deel 3 + slotje
Voor alle duidelijkheid: Het originele topic over de Sony Ericsson P800 topic is tijdelijk gesloten vanwege een hoop bullshit en offtopic geblaat . Het is dus niet de bedoeling om een nieuw topic te beginnen terwijl het slot op het originele topic nog niet definitief is. Mocht je geen geduld kunnen opbrengen en onverhoopt de behoefte hebben iets over de P800 te posten, mail/ICQ dan de mod met de vraag of het originele topic weer open mag....
Cutebritney: cutebritney@tweakers.net
Voor alle duidelijkheid: Het originele topic over de Sony Ericsson P800 topic is tijdelijk gesloten vanwege een hoop bullshit en offtopic geblaat . Het is dus niet de bedoeling om een nieuw topic te beginnen terwijl het slot op het originele topic nog niet definitief is. Mocht je geen geduld kunnen opbrengen en onverhoopt de behoefte hebben iets over de P800 te posten, mail/ICQ dan de mod met de vraag of het originele topic weer open mag....
Cutebritney: cutebritney@tweakers.net
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()