Toon posts:

ATi Radeon dual chip

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Die dual head dual chip radeon waar op t.net eerst een plaatje over was, was dat nou iets moois van photoshop? Of is dat echt?

Omdat hij 2 chips heeft kan NT en win2k het aansturen als 2 aparte video kaarten waardoor hij bij multi desktop verschillende resoluties en plaatsen naast elkaar aan kan. (Wat bij de G400 DH niet kan).

Als die er nl. komt heb ik er wel > fl 750,- voor over. Dus ff zien hoe duur hij dan wordt.

(bvd)

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Het plaatje kwam van Twister en die heeft goede connecties met ATI en dus is het plaatje echt.
Waarschijnlijk gaat het om een prototype van de Radeon Maxx en is die kaart gecancelled omdat de Radeon 2 er bijna aan komt.

Al zou hij uitkomen zal hij echt geen 750,- piek kosten maar ff meer, de gewone Radeon 64mb is namelijk ongeveer die prijs.

De vorige MAX kaart van ATI had grote problemen met NT\W2K, er werd maar een chip gebruikt geloof ik (weet het verhaal niet zo goed, in die tijd intresseerde ATI me in het geheel niet, dat is sinds de Radeon wel ff veranderd >:) )

Verwijderd

Topicstarter
ik d8 ook wel dattie iets meer zou kosten, ik baal eik dat dual head zo zuigt onder NT want win9x/me vind ik persoonlijk zuigen.

Toch bedankt,
Jammer ;(

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Van de Radeon2 staat wel een dualhead\maxx versie gepland, 3 maanden nadat de Radeon2 uit is. En ik neem aan dat de kaart dan wel erg goed werkt met W2K.