Toon posts:

[Win2003srv] Booten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via microsoft de rc2 van windows 2003 gedownload. Maar nu kan ik de alleen maar installeren vanuit een bestaande installatie of ik moet de bestanden op de hdd zetten. Wie weet hoe je de rc2 zo kan branden dat ik vanaf cd kan booten en installeren. Ik heb met een flop geboot en dan met winnt.exe geprobeerd te installeren maar dan komt hij met de melding dat hij geen swapbestand kan aanmaken (is ook vrij logisch als hij dat op de cd probeert te doen).

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gewoon de bestanden op de HD zetten en dan via die bootfloppie de installatie starten :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:13
't is toch een gewone iso dat je gedownload hebt?

In Nero: File - Burn Image - Bestand selecteren en branden.

Zo werkt het bij mij toch perfect, heb hem dit weekend nog opnieuw geinstalleerd.

Verwijderd

Topicstarter
nee het was een zipped file vanaf winbeta.microsoft.com. Heb ik dan een verkeerde? ik heb hem via die download manager van ms

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 16:22:
nee het was een zipped file vanaf winbeta.microsoft.com. Heb ik dan een verkeerde? ik heb hem via die download manager van ms
Ik kreeg een ISO :? Zit er niet in die ZIP een ISO?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Verwijderd schreef op 10 februari 2003 @ 16:22:
heb je winzip mischien geassocieerd met de .ISO extensie :?

die ISO moet je vrij simpel met nero kunnen fikken (zo heb ik het ook gedaan)

de cd is dan vervolgens bootable

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

ik zal je nog beter vertellen ik heb een RAR gekregen !!!

Verwijderd

RAR kan ook iso's openen, dus krijg je een RAR-icoontje bij je iso. Rechtsklikken op de iso (rar ;) ) en eigenschappen. Je zult zien, het is een iso. Burnen met Nero zoals zwelgje hierboven zegt... :D

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad! Wat stom zeg rar was geassocieerd met iso files. Nooit aan gedacht. Cdtje gefikt maar nog geen tijd gehad om te installeren. Bedankt voor de hulp!
Pagina: 1