Toon posts:

WiFi standaard in Dell laptop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien dat iemand hier me dat kan vertellen.
mijn oom heeft dus zon ding gekocht. en zegt dat er standaard WiFi op moet zitten.
ik kan me persoonlijk niet voorstellen dat er in een INSPIRON 8200 wifi geintegreerd zit. (zie nergens antenne ofzo)
Dus als iemand hier daar iets meer over weet, zou me een heleboel schelen.
Bij Dell kunnen ze me ook niet helpen, want de service tag die op de machine staat kunnen die geiten daar niet vinden... end-of-story (fijn man zon helpdesk)
Is het eigenlijk wel mogelijk dat die shit geintegreerd zit zonder antenne?
dank voor jullie inbreng.

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ja dat kan hoor , toshiba doet het ook , en daar zie je ook geen antenne,
ik geloof dat de antenne in het achterkant van het scherm ingebouwd is.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Verwijderd

je oom heeft dat ding? ik zou zeggen kijk eens in apparaatbeheer.....

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 10:09

DizzyWeb

Ondertiteld

Een Inspirion 8200 is er, net als de 4150, standaard voor uitgerust.
Dat wil zeggen, er is een MiniPCI aansluiting aanwezig, die zit onder een plaatje onderop de laptop. Wil je WiFi, dan moet je wel de TrueMobile 1180 Mini PCI module kopen :)

Als je meer wil weten, je kan het gewoon vinden op dell.com bij de specs van de Inspirion 8200...

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
Nee, Dell heeft niet standaard WiFi aan boord maar wel bij die modellen een antenne geinteregreerd maar je hebt nog steeds een miniPCI kaartje nodig of een PCMCIA. (minipci is aan te bevelen overigens).

UHMZ. ik ga nog eens een keer eerst 10 minuten met iemand lullen voordat ik op verstuur bericht druk :)

[ Voor 21% gewijzigd door intert0y op 10-02-2003 15:56 ]

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
HARTELIJK dank jongens... ik smeer hem gewoon een PCMCIA kaartje aan, dan kan ik die ook nog eens lenen :)
als het er maar niet standaard in zit, vindt ik alles best, wil hem natuurlijk niet onnodig op kosten jagen.
Mijn dank grenst aan hondsdolheid!
Pagina: 1