(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Niemand weet iets?? Ik heb via google groups imiddels al wel heel vaak hetzelfde probleem gevonden..... Alleen wordt daar ook geen oplossing gemeld
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Misschien moet ik de vraag in een ander forum stellen (P&W??)
Modjes??
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
ik moet de record vinden waar de fout in zit
Ik zal eens diep in mijn geheugen voor je duiken. Volgens mij had dit toch wel wat met het profiel van de gebruiker te maken.
[ Voor 3% gewijzigd door Masch op 14-01-2004 15:25 ]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
heel vreemd. zou het misschien iets te maken kunnen hebben met de grote van de tabellen? oef ligt het meer in de richting van een afwijkend record?
De oorzaak heb ik sowieso nooit gevonden. Ik heb dit probleem met meer geluk dan wijsheid opgelost toendertijd. Daarom kan ik me er waarschijnlijk ook zo weinig van herinneren
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Verwijderd
insert into .... select * from ... In [pad\naam]
De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland
Verwijderd
wat blijkt zitten fouten in de records. Die records kan je niet bewerken. heb nu dus inderdaad alle tabellen queries geimporteerd naar nieuwe database. en de tabellen waar die fouten in zaten alle records gekopieerd, maar de records met de fouten erin eruit gehouden, was wel knippen plakken omdat er anders die foutmelding komt dat het bezet is.
Nu nog testen hoe stabiel het is(stabiel genoeg is) en kijken of het programma er nog goed mee kan werken, maar dit moet niet zo'n probleem zijn.
Iedereen die me verder heeft kunnen helpen bedankt
is er een manier om de foute records automatisch te verwijderen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 10:33 ]