Toon posts:

Windows XP scandisk delete mijn SC4 stad?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
E:\ ..Path.. \Maxisland\New City (5)
"This entry is too long and will be truncated."

Vast allemaal wel eens gezien bij het opstarten van de computer nadat je hem met de powerswitch direct hebt uitgegooid. (Ik weet de precieze zin niet meer natuurlijk) Maar wat is er nou aan de hand, dat was mijn stad in Sim City 4, en als ik dat nu opstart is deze dus volledig weg. Ik zoeken in die map; de file is inderdaad weg. Zoeken op de harde schijf; niets te vinden. Dat kan toch niet? "Truncated" is toch niet hetzelfde als "deleted"?!? Waar gaan die truncated files wel niet naartoe, want er is echt veel tijd in dat bestandje gaan zitten!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-06 09:12
truncaten is verkorten... slaat scandisk niet altijd zijn files op in de root van c? ze hebben altijd een speciale naam, kan er ff niet op komen

Rookworst zonder R is ook worst.

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Liep het spel vast bij het saven, en bij het opnieuw opstarten werd scandisk gedraaid?

of ga ik nu tever in mijn denken

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07 23:00

Nowhereman

Ygenweis

Truncated houd in dat ie van filenaam: dit_is_mijn_eerste_stad_waar_ik_erg_blij_mee_ben.cty

dit_is~1.cty oid maakt. verder niets.

Truncating = dus verkorten

[ Voor 10% gewijzigd door Nowhereman op 10-02-2003 17:13 ]

-Pwn the day-

Verwijderd

Topicstarter
Dat wist ik, heb een nogal Engelse achtergrond ;). Maar van dat "truncaten" heb ik dus niet al te veel gemerkt. Die file is gewoon geheel weg (ik heb alle mappen doorgekeken) en gewoon sorteren op time modified leverde ook niets op.

Verwijderd

staat hij niet los op de C schijf als FILE0001.CHK oid?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, net al naar gekeken. Hij is dus niet als *.CHK of onder een "truncated" naam opgeslagen. Vrij bizar toch?

Verwijderd

Apart. om dit te voorkomen, simcity moven naar (schijf):\SC4\
dan is het pad niet zo snel te lang meer.
hoop je.

Verwijderd

tja zo heb je wel nog meer dingen in windows
Pagina: 1