Oudere versie van Norton AntiVirus verwijderen lukt niet.

Pagina: 1
Acties:

• Grover
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-02 01:33
Hoi,

Een kennis van me heeft op zijn PC een versie van Norton uit '98 draaien welke nooit is ge-update. Nu wil ik graag NAV 2003 erop zetten, maar als ik de setup van CD draai dan zegt Norton dat hij niet verder kan installeren, aangezien er nog een oudere versie op de PC staat.

Er zit geen uninstall-optie bij de '98 norton en ook via Configscherm kan ik het ook niet verwijderen. Ik heb hem geprobeerd op de 'vuile' manier te verwijderen : gewoon de map helemaal deleten, maar ook dat helpt niet, want NAV 2003 geeft nog steeds aan dat er blijkbaar een oude versie op de PC staat.

Wat is hier een oplossing voor?

Alvast thanx,

Verwijderd

je moet dan ook even in de registry de entries van norton verwijderen, daarna zal het waarschijnlijk wel werken

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Mocht die kennis van jou de cd van de '98 versie nog hebben dan kan je proberen om het nogmaals te installeren en daarna via de reguliere manier te verwijderen... Anders inderdaad alle entry's verwijderen uit het register.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Kijk hier maar eens en gebruik het RNAV tooltje:

http://service1.symantec....sf/docid/2001061911223206

• DaGroninger
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-06-2025
mijn dank is groot, was al vele uren bezig, zelf met regedit te klooien, maar dit was de uitkomst!