Hallo medemens ;)!
Vandaag hebben we een lading netwerkkaarten binnen gekregen van het type 3C905-TX-M. Alle werkstations draaien momenteel NT4 WS.
Nu moeten de drivers van deze netwerkkaart op de Image Server gezet worden. Geen probleem zou je zeggen....
Maar wanneer ik echter de drivers toevoeg aan de driver dir (drvlib.nic) geeft deze bij de installatie een error:
"Could not open 3c90xPCI_Data.exe" ik kan dan wel resumen, maar dit wil ik niet. Alles MOET geautomatiseerd gaan via de automated installation, anders moet er bij elke installatie iemand bij zijn om op Ignore te drukken, en aangezien dit meer dan 300 WS gaan worden is dit zeer vervelend.
Het volgende heb ik geprobeerd:
- De drivers in de driver "root" gezet.
- De betreffende exe naar iedere driver dir gekopieerd.
- De oude 3c90x driver (pci_data.exe) grenamed naar 3c90xPCI_Data.exe
- De kaart naam toegevoegd aan de *.inf configuratiefile.
- De oemsetup file van de drivers verranderd zodat ze overeen kwamen met de *.inf configuratiefile.
- De driver files van read only afgehaald.
- De exe vervangen door een dummy.
Heeft iemand hier enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!
Vandaag hebben we een lading netwerkkaarten binnen gekregen van het type 3C905-TX-M. Alle werkstations draaien momenteel NT4 WS.
Nu moeten de drivers van deze netwerkkaart op de Image Server gezet worden. Geen probleem zou je zeggen....
Maar wanneer ik echter de drivers toevoeg aan de driver dir (drvlib.nic) geeft deze bij de installatie een error:
"Could not open 3c90xPCI_Data.exe" ik kan dan wel resumen, maar dit wil ik niet. Alles MOET geautomatiseerd gaan via de automated installation, anders moet er bij elke installatie iemand bij zijn om op Ignore te drukken, en aangezien dit meer dan 300 WS gaan worden is dit zeer vervelend.
Het volgende heb ik geprobeerd:
- De drivers in de driver "root" gezet.
- De betreffende exe naar iedere driver dir gekopieerd.
- De oude 3c90x driver (pci_data.exe) grenamed naar 3c90xPCI_Data.exe
- De kaart naam toegevoegd aan de *.inf configuratiefile.
- De oemsetup file van de drivers verranderd zodat ze overeen kwamen met de *.inf configuratiefile.
- De driver files van read only afgehaald.
- De exe vervangen door een dummy.
Heeft iemand hier enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt!