[oud]Ben op zoek naar monkey island 3

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• Rinusch
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03-12-2025
Zoals je leest ben ik op zoek naar monkey island 3; Curse of monkey island.
Heeft er hier iemdn ideen en/of een oude versie liggen die ik voor een prikkie kan overnemen?

het gaat hier om een origineel, ik wil zeker geen kopieen (tenzij het copyright inmiddels vervallen is, maar dat denk ik nogn niet)

... Life is what happens when you are busy planning other things...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:23

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Rinusch schreef op 10 februari 2003 @ 14:23:
het gaat hier om een origineel, ik wil zeker geen kopieen (tenzij het copyright inmiddels vervallen is, maar dat denk ik nogn niet)
Ik heb hem niet, maar als je op "abandonware" zoekt kun je hem misschien wel vinden. Daar zal vaak ook bij aangegeven staan of er nog copyright op dat ding zit.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:29

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Zeer zeker de moeite van het aanschaffen waard. Ik heb hem hier thuis ook liggen(sorry doe hem niet weg) en heb hem al aantal keren uitgespeeld. Het spel komt uit '97 ofzo dus het zal zeker niet in de winkels liggen meer... misschien bij marktplaats of zulke sites..

Verwijderd

Ik heb alledrie de Monkey Island's :P - En doe ze ook niet weg :P (Guybrush Threepwood: _/-\o_ )

Maar ik weet denk ik wel waar je deel 3 nog kan vinden... Je moet eens kijken naar winkels die zgn 'best buy'-spellen verkopen (weet niet de exacte benaming ervan, kan ook iets met 'classics' in de titel zijn). Het zijn iig vaak de wat oudere spellen, in een wat goedkopere box, maar wel 't origineel uiteraard.

Ik had 'm iig pas nog in Utrecht bij, naar ik meen, de dixons gezien. (Kan ook de V&D zijn geweest).

En op de beurzen is ie ook altijd wel te vinden. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 15:53:
Ik heb alledrie de Monkey Island's :P - En doe ze ook niet weg :P (Guybrush Threepwood: _/-\o_ )
Er zijn er 4 hoor ;)
Of vind je de 3D versie geen volwaardig deel :? 7(8)7

Verwijderd

Zoeken op beurzen, of marktplaats.nl ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 February 2003 @ 16:07:
[...]

Er zijn er 4 hoor ;)
Of vind je de 3D versie geen volwaardig deel :? 7(8)7
F&*k da's waar ook.. Helemaal vergeten 8)7

(Hoewel ik 'platte' adventures toch wel meer vind rouleren - Ben van de oude stempel :P )

/me moet maar weer eens op zoek :P

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10-2025
Vraag & aanbod @ Frontpage of martkplaats of weet ik het.
Het is hier iig geen vraag & aanbod forum.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.