Toon posts:

internet deel probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik weet niet of hij hier moet of network troubleshooting, volgens mij beide, maar ik post het ff hier, (ik heb de search al gebruikt)

Ik zit hier op mijn stage met een klein projectje, en dat is: Ik heb hier een Supermicre 5010 H server, deze heeft 2 nw kaarten en een isdn kaart, hierop staan small bussiness server 2k en w2k pro.

ik heb nu twee van elkaar losstaande netwerkjes, de ene werkgroep heet computer 1 en de andere computer 2, deze moet ik beide een internetverbinding geven met behulp van WINROUTE, deze maakt gebruik van de isdn kaart/aansluiting.

Maar het probleem is als volgst, ik kan maar 1 netwerk internet geven, als ik de ander ook doe gooit ie bij de ander de verbinding er weer af.

Het is dus niet de bedoeling dat de beide netwerken elkaar zien. Dus weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen/

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Fout gegokt :P

WOS -> Network Troubleshooting

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

a-kanaal toewijzen aan het ene netwerk, en het b-kanaal aan het andere. of het met winroute kan weet ik niet, maar het bestaat wel

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kun je winroute niet instellen dat hij als er al een verbinding is, die gewoon open laat staan ofzo?

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
ik kan wel beide kanalen aanzetten maar niet toewijzen aan een netwerk

Heeft niemand een idee??

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2003 13:27 ]