Hallo, onderstaande code gebruik ik voor een transport-rit aan te melden, echter, als de actie 'bekijk' is dan geeft ie netjes alle gegevens weer, maar als ik actie 'send' doe verzend ie helemaal geen gevens mee... wie kan en wil mij helpen?
Ik heb zelf al geprobeerd om het zonder de bekijk-functie te doen en dan werkt het wel maar ik wil die bekijk-functie er dus persé in hebben. Maar daar zit dus iets fout. Ook heb ik geprobeerd om de send-functie in een apart bestand te zetten maar ook dan krijgt ie geen gevens mee....
Ik heb zelf al geprobeerd om het zonder de bekijk-functie te doen en dan werkt het wel maar ik wil die bekijk-functie er dus persé in hebben. Maar daar zit dus iets fout. Ook heb ik geprobeerd om de send-functie in een apart bestand te zetten maar ook dan krijgt ie geen gevens mee....
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| <?php $stap = "Stap 1: Afhaalgegevens\n\n"; $naam = "Naam: $naam1\n"; //en de rest van de variabelen staan hier ook if ($action == "submit") { echo "<B>Weet u zeker dat u onderstaande rit wilt aanmelden?</B><BR><BR> <a href='inhoud_ritmelding_look.php?action=send'>Ja, ik weet het zeker</a><BR> <a href='javascript:history.go(-1);'>Nee, ik wil terug</a><BR><BR>"; //echo met zojuist ingevulde gegevens } else if ($action == "send") { //mailfunctie staat hier echo "<font face='Verdana' size='2'>Uw rit is succesvol aangemeld, wij nemen zo spoedig mogelijk contact met U op.</font>"; } else { echo "<form method=POST action=inhoud_ritmelding_look.php> //inhoud formulier <a href='inhoud_ritmelding_look.php?action=submit'>Bekijken en versturen</a> </form> "; } ?> |