Ik heb een abbo bij Debitel en ik vroeg me af of het ook mogelijks is om mijn nummer bij hunt te laten wijzigen. Ik wordt de hele tijd gestalked door een privenr, en die kunnen ze niet blokken. En ik wordt ook wel eens gebeld door een privenr, dus opnemen is geen optie. Iemand tips?
Verwijderd
nieuw abo afsluiten (als je je provider belooft dat je dat bij hun doet halen ze de opzegtermijn-lock van je oude abo wel weg).
het tegenovergestelde is btw veel lastiger: ander abo met zelfde nummer
het tegenovergestelde is btw veel lastiger: ander abo met zelfde nummer
Hmm... Dus het is niet mogelijk om mijn bestaande abo te wijzigen?
Verwijderd
geen idee, maar ik ging er even vanuit dat je dat al gecheckt had @ debitelWishmaster schreef op 10 februari 2003 @ 13:58:
Hmm... Dus het is niet mogelijk om mijn bestaande abo te wijzigen?
Als jij aangifte van stalking doet bij de politie, dan kan Debitel zeker wel het nummer daar van zien. Je moet echter dan wel de exacte tijden (en datum) opschrijven wanneer je gebeld wordt.
Je moet echt aangifte doen, anders mag een provider dat nummer niet inzien/gaan opzoeken. Technisch is het gewoon mogelijk om dat te checken en door die aangifte kunnen hun ook het nummer voor je blokkeren.
Je moet echt aangifte doen, anders mag een provider dat nummer niet inzien/gaan opzoeken. Technisch is het gewoon mogelijk om dat te checken en door die aangifte kunnen hun ook het nummer voor je blokkeren.
Verwijderd
tja, maar dan gaan ze doodleuk vanaf een ander nummer stalken...[Airwolf] schreef op 10 February 2003 @ 14:06:
Als jij aangifte van stalking doet bij de politie, dan kan Debitel zeker wel het nummer daar van zien. Je moet echter dan wel de exacte tijden (en datum) opschrijven wanneer je gebeld wordt.
Hmm... Dus het moet weer via de politie gaan begrijp ik! 
*zucht*
Hoe hoog schat je de kans in als ik Denitel bel dat ze zo even voor mij mijn nummer gaan wijzigen?
*zucht*
Hoe hoog schat je de kans in als ik Denitel bel dat ze zo even voor mij mijn nummer gaan wijzigen?
Heel hoog. Als je maar aannemelijk kunt maken dat je idd "lastig gevallen" wordt.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
Ik weet dat je bij Ben wel je nummer zo kan wijzigen, in jezelfde abo. Komt omdat een vriendin van mij ook last had van stalking en daar werd het telefoonnummer à la minute omgezet. Ik zou gewoon ff bellen met de debitel helpdesk, waarschijnlijk kunnen zij beter een antwoord geven dan wij.
Debitel zou moeten kunnen zien welk nummer het is, ook al is het voor jou onbekend in het display.
En je nummer wijzigen zou ook moeten kunnen, tegen een kleine vergoeding meestal.
En je nummer wijzigen zou ook moeten kunnen, tegen een kleine vergoeding meestal.
[ Voor 31% gewijzigd door Smarron op 10-02-2003 15:50 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ja je kan bij Debitel van nummer veranderen, het kost je wel geld.
Je kan kiezen uit een normaal nummer en een "mooi" nummer, bij een mooi nummer kost het meer om het om te zetten.
Zal even opzoeken wat de prijzen ervan zijn.
(dacht 140 euro voor een mooi nummer
)
Je kan kiezen uit een normaal nummer en een "mooi" nummer, bij een mooi nummer kost het meer om het om te zetten.
Zal even opzoeken wat de prijzen ervan zijn.
(dacht 140 euro voor een mooi nummer
39
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()